Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket IP-telefonselskab er det bedste

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello

Vi er en handelsvirksomhed, der telefonerer fra Danmark til Danmark, Skandinavien, Tyskland, Italien, England, Spanien, Holland.

Pt. har vi Tellio Erhverv, men de er helt uden for pædagogisk rækkevidde. Flinke supportere at tale med, men ofte går de bare hjem uden at løse et problem, der fx. flere gange har bestået i, at virksomhedens telefoner ikke virker. En dyr fornøjelse.

I går fredag gik vores linier ned kl. 11. En supporter kunne ikke se problemet, men vil spørge en kollega og vende tilbage. Det skete ikke. Fik fat i en anden supporter kl. 14. Han opdagede efter nogen tid, at vores linier var blevet taget ned!!. Jo, vi har betalt. Han ville få fat på en teknikker og ringe tilbage. Det skete - naturligvis - ikke. Vi har stadig ingen svar - og ingen telefoni.

Nu skal de skiftes til noget mere stabilt, men gerne til en fornuftig pris.

Hvad foreslår du?

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Hej Bjarne Ravn hvad med skype?

eller Telsomeerhverv?

det er bare utrolig vigtigt at når du bruger Voip at dit selskab har en høj oppetid.

 

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

delinda:

Hej Bjarne Ravn hvad med skype?

eller Telsomeerhverv?

det er bare utrolig vigtigt at når du bruger Voip at dit selskab har en høj oppetid.

 

Hej Delinda

Tak for din hurtige respons. Skype er ikke proff. nok, mener jeg, til erhverv. Jeg har kigget på Telsome. Har du selv erfaringer med dem?

 

 

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Bjarne Ravn, desværre ikke har selv altid brugt Skype...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Megaphone i sverige (www.megaphone.se) men hvis du har et svenskt firma så kan du måske få flere bokse fra dem og sende dem til de forskellige afdelinger. Så kan I ringe internt til billig takst.

 

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarne

Vi benytter Fuzions ip telefoni (www.fuzion.dk) hvor man bla. selv får adgang til at kunne sætte kø'er, (ikke nogen der siger muh), ringelister kort sagt alt hvis man har lyst de kan også levere internet med QoS og Shape som prioritere tale frem for eks. surf det gør at det ikke 'hakker' i samtalen. vi er lige kommet på det men det fungere super ellers er der IP Vision som vi benyttede før de er også gode. Grunden til vi skiftede var at vi selv fik lov til at opsætte alt og netop linierne.

Det er to bud på nogle seriøse leverandører.

Håber du finder en udbyder.

De bedste kaffe hilsner
Søren

 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har haft brugt Fonet og deres service har altid været super, desværre kan jeg se de har lidt langt nummerporterings tid pt.....

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

MaiVoIP:

Firstcom A/S

Dem har jeg også hørt rigtig godt om - www.firstcom.dk

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarne,

Jeg har haft en kunde som har købt en IP løsning ved Firstcom A/S og jeg har aldrig hørt om en IP løsning, som har skabt så meget bøvl! Derfor vil jeg overhovedet ikke anbefale dem...

Derimod kan jeg anbefale IP VISION. Jeg har selv en IP løsning ved dem og det fungerer super godt! Alt intern snak er gratis, billige takster til indland, udland og mobiltelefoner. Hvis det har din interesse, så vil jeg med glæde sætte dig i kontakt med en af deres sælgere.

Send mig en mail på sl@inmobile.dk og jeg vil give dig hans kontaktoplysninger.


Med venlig hilsen
Søren Larsen

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)