Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til scannet.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jun 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
HJÆLP !. Jeg sidder og roder med demo-butikken og er næsten ved at ha det hele på plads. Nu vil jeg så lægge ind at køb over et eller andet beløb udløser fri fragt, men hvor pokker gør man det ???





 





Håber der sidder en eller anden venlig sjæl derude.





 





Lone





Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Under "fragt & Porto" går du ind under "Variable pris" og sætter de intervaller du ønsker....

 

...Ellers ring/mail til deres support - den er rigtig god & hurtig!

 

....NB: Hvorfor skal man købe for et vist beløb for at opnå fri fragt - det kan virke som en "teknisk handelshindring".........

Martin
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Syntes nu der virker meget fornuftigt at man skal købe for et bestemt beløb. det er jo ikke ret god forretning hvis en person køber noget til 100 kr. og derefter skal have fri fragt (48 kr. til postdanmark for at sende pakke) = Meget dårlig handel
Tilmeldt 19. Jun 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har lagt to fragtmuligheder ind og de kører efter vægten. Hvis så jeg lægger en fri fragt ind som alternativ med interval på et beløb, så kan alle ordrer ligegyldigt ordrebeløbet vælge denne frie fragt og det er jo ikke meningen. Det skulle være således, at systemet automatisk finder ud af at der er bestilt for over et beløb og så kommer fragtafkrydsningsfeltet slet ikke frem, da der er opnået fri fragt - men måske kan det slet ikke lade sig gøre.



Hvem bruger Scannet.dk - kan man ikke give fri fragt over et beløb ?



 



Lone



Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Er det ikke bare at lægge "Variablepris #1" og "Variablepris #2" ind efter de intervaller???

 

Og Magle: Jeg er ikke enig... ...jeg vil foreslå at varer under en vis beløbsgrænse, fx. kr. 600 sendes som almindeligt post, til typisk mellem 4,75 og 35 kr. For kunden betyder det at de ikke skal være hjemme for at vente på pakkeposten (posten aflever posten i postkassen, eller. evt. i et skur el.lign. såfremt man beder om det), samt afleverer også psten om lørdagen

 

Tjeck i øvrigt fx. batteribyen.dk: Selv når du køber et batteri til 9,75 er der gratis levering....det er bare så god service, at jeg nu altid handler dér (og gi''r dem masser af gratis reklame  )

Martin
Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12-08-2006 21:12:35
Forfatter: Lady_Godiva


Hvem bruger Scannet.dk - kan man ikke give fri fragt over et beløb ?






Lone







her: http://shop.1929.dk/admin/EditShopShipment.asp
med instillingerne herunder er alle salg paa over 10.000 incl. transport i dk 

www.onapp.com

Fra Odense SV
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12-08-2006 21:49:15
Forfatter: Martin M

Og Magle: Jeg er ikke enig... ...jeg vil foreslå at varer under en
vis beløbsgrænse, fx. kr. 600 sendes som almindeligt post, til typisk
mellem 4,75 og 35 kr. For kunden betyder det at de ikke skal være
hjemme for at vente på pakkeposten (posten aflever posten i postkassen,
eller. evt. i et skur el.lign. såfremt man beder om det), samt
afleverer også psten om lørdagen






En problemstilling som kan opstå ved ikke at sende som pakkepost, er at du ikke kan spore pakken (track and trace).

Det betyder:


  1. Kunden kan ikke følge sin ordre

  2. Ingen garanti ved bortkomst

  3. Uærlige kunder kan med lethed påstå de alrig har modtaget pakken


Der er selvfølgelig forskel på hvad man sælger, og jeg er da enig i at et batteri til en 10''er ikke kan bære pakkeporto.

Jeg sender alt pr. pakkepost og dermed minimumsgebyr på kr. 48,-


/Anders Trans Sørensen, redWEB ApS, Tlf: 20 7371 20

I redWEB er vi eksperter i Joomla Webdesign.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

En anden problemstilling kan være, at varen ikke kan sendes som brev da den er for tung, og derfor skal sendes som pakke.


Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Vedr.: Brevpost (kontra pakkepost): Selvfølgelig vil en kunde kunne snyde, og et brev kunne blive væk (under 1%). Men hvis man ikke har tunge pakker (dvs. over 2 kg - eller meget store pakker), vil der være en betydelig økonomisk gevinst ved at sende dem som brev.

 

Personligt synes jeg det er dejligt at kunne følge en pakke afsendt fra udlandet med track&trace, men da et brev kun yderst sjældent (4% så vidt jeg husker) ikke er fremme dagen efter, er det ikke et reelt problem.

 

Så, hvis man sælger til private ser jeg en stor fordel ved at sende som brev (kontra pakker), og mener at alle vi netshopejere skal overveje den mulgihed (økonomisk og praktiske fordele for os og kunden)...men dér bliver vi nok ikke enige

Martin
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Martin
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)