Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg give for klik annoncer? hvor meget kan de presses ned!

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle :)

Som beskrevet i en tidligere tråd er jeg igang med at starte to rigtig fede koncepter på benene.. I den forbindelse har jeg et budget på ca. 7000 til markedsføring til det ene koncept.

Vores målgruppe er unge drenge og piger i alderen 13-17 år. Og er typisk en bruger af Facebook og Arto.

Vi vil rigtig gerne annoncere på Arto men de er utroligt dyre i mine øjne.. Jeg kontaktede dem for en uge siden og der fik jeg et tilbud der lød: 10.000kr for 1.000.000 reklame visninger eller 6kr pr. klik der er på annoncen..

Er der nogen der har erfaring med hvor meget man kan presse en udbyder ned?

Og hvad består 1 reklame visning af? For hvis det tæler for hver gang en bruger på arto klikker på en profil videre ind et andet sted og reklamer var tilstede i de 2 sekunder siden loade, ryger de 1.000.000 visninger alligevel hurtigt.. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Reklamevisning er pr gang den vises. Dvs en bruger der f.eks er 10 min på Arto, kan nemt når at se reklamen 20-60 gange. Og så kan du selv regne ud hvor mange brugere der vil se de reklame med 1.000.000 visninger.

Hva angår klikprisen så kan de nok ik presses det store. De har kunderne og du vil gerne købe dig adgang til disse. Og det ved de udemærket godt. Så du kommer til at betale den pris der, eller i hvertfald en der ligger meget tæt på...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det var også sådan jeg frygtede at sidevisninger fungerede.. Desværre.. For så ryger de jo utrolig hurtigt, uden at man er sikker på hvor mange der kommer igennem til ens site..

Jeg syntes bare stadig det lyder af meget med 6 kr pr. klik. Nu har jeg ikke lige undersøgt det til bunds, men hvad er det at annoncer koster på Facebook? Og hvad har det af betydning at man sætter prisen på en annonce helt ned, kan se man kan vælge pris pr. klik?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja side visninger ryger ekstremt hurtigt... Men de kan så os være rigtig effektive fordi den enkelte bruger ser annoncen mange gange. Men igen det kræver budget.

Må melde pas på FB... Men jo lavere pris man har pr klik, des dårligere/lavere rangering har man som udgangspunkt alle steder. Så mon ik de har samme system som Adwords...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet at smide pengene efter noget søgemaskineoptimering. Det kan godt være det ikke giver hurtige resultater, men det er absolut meget bedre på lang sigt.

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

JA det er rigtig nok, selve navnet på et firma ville kunne blive set rigtig mange gange hvis man laver reklamen rigtigt :)

Jeg er ikke helt med mht. Lavere Ranking? Man har jo stadig mulighed for at vælge så mange indstillinger uanset hvor meget man betaler? Så er det noget med at reklamerne ikke bliver vist ligeså meget eller?

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det har jeg bestemt overbejet.. Der er også afsat et budget til det formål :)

Men der hvor vi virkelig skal ud og hente vores brugere til siden kan vi med vores koncept intet hente i google eller via søge resultater :)

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Kontakt mig gerne på 27241432

sm@onlinefactory.dk

Jeg kan nemt stå for din markedsføring til langt under de priser du nævner der Wink 

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj B. Müllertz:

JA det er rigtig nok, selve navnet på et firma ville kunne blive set rigtig mange gange hvis man laver reklamen rigtigt :)

Jeg er ikke helt med mht. Lavere Ranking? Man har jo stadig mulighed for at vælge så mange indstillinger uanset hvor meget man betaler? Så er det noget med at reklamerne ikke bliver vist ligeså meget eller?

Hvis du går ind på www.google.dk og søger på et tilfældigt ord, lad os sige tshirt, så vil du i højre side se Adwords reklamerne. Disse bliver ranked efter pris. Dem der betaler mest er i toppen mens dem der betaler mindst er på side 2, 4, 15 eller hvor mange sider der nu er. Dvs jo mere du betaler pr klik des bedre en placering får du. Og det er vel næsten det samme i FB...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Okai ja det er egentlig klart nok :)

Så må det veæ være sådan på facebook at de er opdelt i pris efter hvor de bliver vist, om det er når du kigger i en andens fotos, på deres profil, eller andet?

Nogen der ligger inde med en detaljeret liste over fb, hvor man får sine reklamer vist for et givet beløb?

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)