Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lad os få "ikke-succes" historierne frem i lyset!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

Jeg synes der er for lidt "ikke-succes" historier på Amino! Vi fortæller alle sammen, når vi har lanceret et nyt super fedt koncept eller hvis der er sket noget andet godt - og det er super! Men en klog mand sagde engang at man lærer mest af sine fejl, så hvorfor ikke få de mindre succesfulde historier frem i lyset også?

De sidste måneder har jeg og nogle venner leget med ideen til et nyt firma (en ny genial - synes vi - App til iPhone), men vi blev i løbet af få måneder overhalet indenom af flere konkurrenter med samme ide. Så vi endte med at lukke projektet ned igen og kigge efter andre muligheder, hvilket jeg har skrevet et lille indlæg om på min blog, mortenstengaard.dk. Måske kan du bruge det til noget, eller om ikke andet så kan du sidde og tage dig til ho'det og glæde dig over at det ikke var dig. ;-)

Lad os få nogle flere "anti-succes" historier fem i lyset og ikke mindst et bud på hvorfor det gik galt.

Fortsat god dag til alle

De Bedste Hilsner

Morten Stengaard

P.S. Jeg tænkte at det var passende at poste indlægget under "Jante-Tæskeren" (i mangel af bedre). :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:44
Hvor mange stjerner giver du? :

VIGTIGT:

Stol på at den ansvarsbevidste for din virksomhed, hjemmeside whatever har sikkerhed og baggrund i orden. Hvis han har delt password med flere han kender eller har begået væbnet røveri så er han intet værd at have som ansigt udaftil, ligemeget hvor mange penge han smider i projektet så skal han stadig være frontfigur ..

 

Nogle gange kan det betale sig at bytte rollerne, også selvom det er dig der sidder med den fede ide.

 

"Glemt Kodeord"-knappen må ikke blive misbrugt af dine konkurrenter til at pille din side ud af spil hvis ham der betaler dit projekt ikke har sikkerheden iorden!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)