Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé til ny side

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jun 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Goddag folkens, jeg tror jeg har en idé til en side en side man ikke har set før, en side der vil kunne skabe millioner af bruger hvis den blev international.

 

Udsnit af mit idé grundlag:

Lave en side, en side der kommer folk til gode, folk der vil vide alt om et specifikt emne. Emnet der kunne være noget inden for Fysik/Kemi/Matematik eller sågar IT og teknologi. Hvis vi for eksempel tager bioteknologi, så vil der være alt information man kan finde om...

 

Nu vil jeg ikke nævne for meget da jeg vil prøve at holde den lidt hemmelig til at starte med.

 

Jeg søger en partner eller måske mere en hjælpene hånd til at komme igang.

 

Hvis du/i er interesseret i at høre mere så kontakt mig på:

kc@mobilemarketing.dk
 

I er velkommen til at kommentere her under

 

M.v.h

  Kasper B Christensen


Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej din idé lyder da meget go´ men hvis du vil have millionener af besøgende skal du også have ufatteligt meget indhold.... hvor vil du skaffe det fra?

Men siden findes alderede:

Dansk version: http://da.wikipedia.org/wiki/Forside
http://wikipedia.org

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du så også kunne opfinde en tænkehat man kunne tage på og så koble sig på din hjemmeside, så vil du nok få succes

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 6. Sep 05
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. Jun 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Siden min idé måske ikke er så hemelig så poster jeg bare resten her:

 

 

Idé grundlag


 


Lave en side, en side der kommer folk til gode, folk der vil vide alt om et specifikt emne. Emnet der kunne være noget inden for Fysik/Kemi/Matematik eller sågar IT og teknologi. Hvis vi for eksempel tager bioteknologi, så vil der være alt information man kan finde om det emne, print fra bøger/blade, Internettet og hvor man ellers kan finde informationen. Informationen kunne også skrives af brugeren selv, brugeren der har sat sig ind i emnet, eller har en idé til at gøre/ændre forbedre den teori der allerede er.


 


Den økonomiske del. til at få adgang/licenser til disse emner fra bøger blade osv. som er omtalt ovenfor, kunne ske ved et oprettelse gebyr samt månedlig betaling, der kan variere efter emne man vælger, eller det kunne ske man betaler for hver emne/artikel og bliver betalt for at komme med input.


 


Hvorfor skulle man lave sådan en side, hvad skulle man bruge den til. Først gøre det for at folk der har en brandene interesse for et emne, kan blive klogere og videreudvikle den interesse. Hvorfor ikke hjælpe folk, Så folk en dag selv kan komme med input til emnet.


 


Idé grundlag af


 


Kasper B Christensen



 

Men nu når jeg kan se der findes engelske sider med det, så hvorfor ikke lave en dansk?

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Den er også på dansk.. 









Dansk version: http://da.wikipedia.org/wiki/Forside
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)