Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nøgleord placering i domæne

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis jeg vil bruge computerudstyr som søgeord og computerudstyr.dk er optaget hvad er så bedst:


info-computerudstyr.dk
computerudstyr-info.dk



infocomputerudstyr.dk

computerudstyrinfo.dk

Eller har det ikke den store betydning ?


Jeg tænker selvfølgelig mht googleoptimering


Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad med billigtcomputerudstyr? Alle domæner er ledige...

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Selvfølgelig har domænenavnet betydning, men ikke meget betydning. Du bør derfor sitlle dig selv følgende spørgsmål?

 

Søger folk på computerudstyr? (jeg gør ikke, hvis jeg skal bruge et lydkort, så søger jeg på det eller på producentnavnet)

Søger folk på info? (jeg gør ikke, hvis jeg skal bruge info om blåbærtærte, så er det det ord jeg søger på)

Er navnet computerudstyrinfo.dk (eller en af de andre kombinationer) er godt og velklingende navn som folk husker

 

Mit råd er glem, alt om optimering til google når du tænker domænenavn og find et godt og velklingende navn som du kan brande, ellers skal du finde et navn som folk faktisk kunne finde på at bruge som søgeord

Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu var det bare et eksempel jeg kom med.

 

Jeg gad nu godt vide hvad google helst vil have af ovenstående 4 muligheder hvis computerudstyr er søgeordet.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis jeg SKAL vælge (men vi er herude, hvor forskellen er så marginal at det næsten ikke har mening) så ville jeg nok foretrække variationen med -, den bliver nemlig opfattet som et mellemrum (som jeg ser det) og dermed fremståe det som to separate ord der kan findes hver for sig, men jeg synes stadig det er meget vigtigt at finde et mundret navn der evt kan brandes
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)