Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung grafiker søger job eller jobs!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg hedder Kasper, er 21 år gammel og bor i Roskilde. Jeg har studeret grafisk design det sidste års tid, men interessen har været der i længere tid end det. I efteråret fik jeg nogle vigtige kundskaber på Krabbesholm Højskole, der har en velrenommeret grafik-linje og i de sidste 3 måneder var jeg i praktik hos re-public i København - re-public.

Mine kundskaber er meget brede og jeg elsker både illustration og syrede, kunstneriske kreationer samt den mere klassiske del af grafisk design, der hedder redesign, identitetsarbejde og generelt kommercielt arbejde.

Min hjemmeside afspejler min personlige stil og der kan ikke drages særligt mange kommercielle referencer. Til gengæld burde den vise, at jeg er kreativ, fantasifuld og alsidig. I bund og grund synes jeg ikke det giver det bedste førstehåndsindtryk at vise en masse visitkort og webdesigns til div. shops. Hvis I har behov for at se noget sådant, så kan I bare skrive, så kan jeg sende en mappe med nogle arbejder af den type.

I hvert fald: Har du et job til mig, deltid eller fuldtid, som grafiker, eller har du bare en masse opgaver til freelance, så tager jeg hjertens gerne imod.

Tjek min hjemmeside på kasperpyndt.dk

Og skriv mig en mail på kasperpyndt@gmail.com

Portfolio: kasperpyndt.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)