Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god Mødebooking virksomhed?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 331
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hej Okhan,

Hos Tmt leverer vi kvalitets møder udfra no cure no pay konceptet -  endda til markedets bedste priser. Vi forsikrer dig kvalitet ved at sige " lever et møde ikke op til aftalte kriterier, booker vi et nyt uden ekstra beregning og diskussion"

Se mere her www.tmt-telemarketing.dk , eller kontakt os for en uforpligtende snak!

 

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa,

I mit tidligere job havde vi fornøjelsen af at afprøve fire forskellige mødebooking-bureauer:

  • Europhoner
  • PB Marketing
  • Nyt Fokus
  • McPhone 

Alle var på no-cure no-pay basis.
Lad mig sige det sådan, at det er meget vigtigt at få lavet en ordentlig kontrakt inden opstart, hvor kravene til det bookede møde er savet 120% ud i pap.
Hvem skal mødet være med, hvad er tidshorisonten, hvordan foregår det ved annulleringer af mødet fra kundens side osv.

Europhoner havde vi det største samarbejde med (altså i forhold til antal bookede møder). De gjorde en indsats for at hive møderne hjem (det var rekrutteringsbranchen på finanskrisens peak!).. men ofte var det kun informationsmøder vi kom ud til. Men der tror jeg vores branche havde en del at sige. Jeg tror gerne at de ville kunne producere gode møder indenfor andre brancher. De var dog konverteret over til et nyt IT-system, de brugte til at registrere opkald osv. og det skabte en del udfordringer om hvilke møder der var afholdt, aflyst osv. 

PB Marketing: De fik booket et par gode - og absolut nogen af de mest interessante - møder.. men i en periode hørte vi slet ikke fra dem.. det viste sig så at de var gået lidt kolde på vores branche, og de endte med at trække sig. Hvilket var fair nok. Kommunikationen var dog ikke helt optimal.

Nyt Fokus: Bookede faktisk udemærkede møder - bedre end de fleste andre. 

McPhone: McPhone prøvede på alle måder at få det til at fungere, men de kunne desværre ikke booke nogen møder. Når der skal laves mødebooking for rekrutteringsfirmaer, skal der som regel bruges en phoner der er lidt ældre af person, og der havde de vist lidt en udfordring, da deres medarbejdere var yngre (uden at hænge mig op på det..)

Aaløse Marketing har jeg hørt godt om - vi nåede dog ikke at bruge dem.

Det er mine erfaringer med dem :-)

Med venlig hilsen
Christian

 

 

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Mødebooking og telemarketing i almindelighed er i høj grad et spøgsmål om at få matchet din opgave med den rette person hos den virksomhed, som skal booke dine møder - jeg er sikker på, at alle de virksomheder, som er nævnt i dette oplæg har haft både tilfredse og utilfredse kunder (hvilket jo ikke adskiller sig fra nogen andre brancher)

Jeg vil altid foreslå dig at finde et telemarketingfirma, som ligger i samme by som dig, så du personligt kan møde din booker og evt. være med i opstarten af opgaven - det betyder utroligt meget for din booker, at han/hun har mødt dig og fået en grundig idé om, hvad du forventer af dine møder, og har fået en god ide om, hvor vigtig hans/hendes opgave er for din virksomheds fortsatte vækst.

Omkring afregningsformen, så har mange folk fået det forkerte indtryk, at "no-cure-no-pay" er den hellige gral - FORKERT!! Den afregning du lave med telemarketingbureauet vil rigtigt ofte afspejle den lønmodel, phoneren bliver tilbudt på opgaven - og jeg behøver ikke forklare, at de fleste phonere som går på arbejde og får en del af deres løn som provision, vil gå meget langt (desværre nogle gange også ved at "presse" møder igennem til folk, som åbenlyst ikke har et behov for din ydelse). Det skaber frustration hos dig, hos phoneren og hos bureauet som skal kreditere dine møder eller booke nye "gratis" møder, når du oplever "dårlige" møder.

"no-cure-no-pay" løsningen skal dog ikke forstås som værende dårlig da den også kan åbne op for meget høj produktivitet og kreativitet hos phoneren - og derved give dig nogle åbninger til at sælge til firmaer, som aldrig ville have lyttet til dig hvis du ikke havde haft en god og professionel phoner som talsmand i første omgang.

Min pointe er: vær varsom med no-cure-no-pay og rådfør dig altid med andre som har erfaring med feltet inden du indgår prisaftaler med et telemarketingsbureau.

Du er meget velkommen til at skrive eller ringe, hvis du ønsker yderligere råd - det skal siges, at jeg selv arbejder med telemarketing og altså ikke kan ses som 100% objektiv i denne sammenhæng ;-)

henrik@aarhusmarketing.dk - tlf.:87 32 28 00

www.aarhusmarketing.dk

 

 

 

Fra 8000
Tilmeldt 7. Jul 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik B. Jacobsen:

Jeg vil altid foreslå dig at finde et telemarketingfirma, som ligger i samme by som dig, så du personligt kan møde din booker og evt. være med i opstarten af opgaven - det betyder utroligt meget for din booker, at han/hun har mødt dig og fået en grundig idé om, hvad du forventer af dine møder, og har fået en god ide om, hvor vigtig hans/hendes opgave er for din virksomheds fortsatte vækst.

100% korrekt!

Find et telemarketingfirma du kan besøge personligt og mød din phoner face-to-face. Det giver dig en bedre føling med hvordan din opgave bliver udført og hvem det er du har ansat til at præsentere dit firma.

Derudover får  du oftest større ansvarlighed og seriøsitet ud af din phoner hvis du har mødt ham/hende i person.

Fra Puerto Banus
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres gode råd i dette forum.

Medio august måned tog vi kontakt til PB.Marketing. Havde også et godt møde derinde. Deres pris var fin. Men valgte også at kontakte Europhoner i Herlev. Europhoner var en lille smule dyrere, men deres "startpakke løsning" tiltalte os meget. De havde god tid til at tale med os, deres møder var rigtigt gode. Dog kunne vi godt have brugt lidt flere, men vi valgte kun at starte med 15 møder i en startpakke. Deres ansatte er meget kompetente og modne. Der var 2 fejlmøder, men det blev klaret med nye møder. Vil gerne købe flere møder af dem til januar.

Nogen der kan anbefale et dygtigt firma til træning af 3 sælgere ?

M.Hansen.   

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Super feedback fra dig, tak.

Hvad skal de trænes i, er det kommunikation, mødebooking, canvassing, salgspræsentationer eller andet ?

Salg dækker mange områder, så ved at give en bedre beskrivelse af dine sælgers behov, vil du opnå et mere præcis tilbud uden misforståelser Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

nå ja, og hvor i landet ligger I ?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)