Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gentænkning af indkøbskurven

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Monster lækker shop! Du skal ikke vende ryggen til den længe for jeg forsøger at hugge den
Har surfet den lidt igennem og kan ikke sådan lige finde noget... men forsøger lige at smide en ordre igennem senere i dag så skal du få min holdning til den totale kundeoplevelse!

Et par ting jeg lige husker at kunne lide fra andre webshops:
En seddel med let mulighed for at udfylde specifikationer ved returnering; anden størrelse, andet mærke, pengene retur mm. Selvfølgelig er det irriterende når kunder sender noget retur, men det er u-undgåeligt så man kan lige så godt tage det med et smil og gøre det let for kunden!

Mulighed for (gratis) gaveindpakning

En lille seddel vedlagt gaveindpakningen hvor der står noget lignende "Vi håber du bliver glad for din gave. Hvis du skulle have brug for at bytte den, kan det gøres ved at sende den til os... bla bla bla." Og så ordrenumret skrevet på sedlen, så man blot behøver vedlægge den og ikke skal spørge giveren efter kvitteringen.

Den der vaskeguide i har på siden... vedlæg den som print i ordren. Ville være super lækkert for en fyr som mig der per diffinetion ikke kan finde ud af at vaske

Jeg vender måske tilbage med noget mere. Smider lige en ordre derpå når jeg har fundet mit dankort ()



Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København
Tilmeldt 26. Jul 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for dit feedback Nicolai.

 

Vi har gjort rigtig meget ud af forsendelsen - det skulle gerne være en rigtig god oplevelse.

 

Glæder mig til dit feedback på den.

 

Mvh,

 

Nico

Fra København
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Død & helvede en smækker shop!! Rigtigt godt arbejde.

-og nu til indkøbsbøhmænd:

Hvis jeg vælger størrelse S kan jeg kun købe 1 stk. Vælger jer L kan jeg maksimalt købe 4 stk. af gangen. Der er for en af Bruno Banan modellerne. De andre modeller ser ud til at fungere.

Ved levering del 2 vil det være rart at kunne bruge en AutoFill som google toolbar fx. har.

Ved leverign del 3 adresse, er det muligt at jamme emailen. I har låst de andre felter med max-min. antal men det ville være smart at sætte en parameter der i email feltet validerer efter om der er @ eller ej.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Lige lidt til Check-ud...

Først en lille ting: Når man taster email så skriver i "Bruges KUN til
at sende ordrebekræftelse" men man kan også klikke Jatak til
nyhedsbrev. Ikke noget alvorligt, trak blot kort på smilebåndet

Jeg blev nu mere nervøs da jeg skulle indtaste mine tophemmelige,
elskede og personlige dankortoplysninger! Feltet (browseren) havde
nemlig allerede to forslag, ingen af dem var det samme som mit (det kan dog godt have været andre kort nr. jer har eller har haft).
I første omgang blev transaktionen afvist ()
hvorefter jeg gik tilbage og forsøgte igen. Denne gang var mit dankort
nr. også på listen over forslag !!! Ligeså var mit kontrolciffer!
Skræmmende! GØR NOGET!

Godt funktionen med at kvitteringen kan downloades som pdf. Like that.

Undrer mig over at jeg nu her et kvarter efter handlen ikke har fået en
bekræftelsesemail. Er den blot forsinket eller sender I ikke sådan en?


Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Man skal ikke have et dårligt syn, hvis man skal have en chance for at læse teksten i indkøbskurven, og gennerelt på siden.

Det er via browseren ikke muligt at ændre på størrelsen.

Når i så samtidig bruger farver der ikke har ret meget kontrast med baggrunden, tror jeg mange får svært ved at læse noget af teksten.

Når man så går til bestilling, er toppen med de 4 punkter rigtig god. Men synes det tager tid at danne sig et overblik, fordi der er så mange bokse, tekster og andet på siden. Så man skal ihvertfald væbne sig med tålmodighed.

Mere kan jeg ikke lige nå, men i det store hele er det en rigtig flot og gennemført shopløsning. Lækkert at se.

EDIT: wow.. da jeg skrev var der ikke et eneste indlæg, så beklager hvis nogle af tingene jeg har skrevet har været oppe og vende.
Fra Katrinebjerg, Århus
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Nicolai,

Helt enig, en meget flot webshop, gennemarbejdet både designmæssigt men også med funktionaliteter, der giver en ekstra oplevelse for kunden.

Indkøbskurven:
- man kunne lave en "vælg alle knap" ved nyhedsbrevet for at gøre det lidt nemmere hvis man er interesseret i alle.
- synd at indkøbskurv og levering ikke holder bundkant når i nu har fluekneppet så meget med sitet.
- hvis jeg ændrer min bestilling så ændrer den markeringerne ved nyhedsbrevet

Jeg har nogle forslag til designelementer.
- I kunne lave en "randombillede funktion" på forsiden, så der var forskellige billeder hvergang man besøgte webshoppen..
- Det samme ville jeg lave under de enkelte produkter, for at give en ekstra oplevelse;)
- Under de enkelte produkter ville jeg bruge nogle farver for at indikere "på lager" etc., det er næsten for minimalt og man ser det næsten ikke.

Men igen, en virkelig gennemarbejdet webshop, håber du kan bruge mine forslag til noget og intimo.dk kommer op på toppen!

Med venlig hilsen


Fra København
Tilmeldt 26. Jul 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Nicolai, Martin óg DKB

Tak for jeres ideer og observationer, der er en del små-ting vi lige skal tilbage på værkstedet med ;-)

Vi går for tiden at overvejer en opdatering af forsiden, produkter og vis produkt siderne. Måske dette forum ville være et godt sted at lægge mock-ups/skitser ind og starte lidt diskussion herom.

Mvh,
Nico

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg forstod til at starte med ikke hvorfor mit valg ikke blev lagt i indkøbskurven - jeg fandt ud af, at jeg ikke havde valgt størrelse, men det tog en del forsøg og en nærmere undersøgelse af forskellene på siden før og efter tryk på "Læg i kurv"-knappen. Den besked må I for min skyld gerne gøre langt tydeligere - jeg mener endda, at en decideret alert ville være på sin plads her. :)
Fra København
Tilmeldt 26. Jul 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :
God pointe. Da du ikke er den første der skriver det, bør vi helt sikkert kigge på det til næste udgave!

Tak,

Nico

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Nico.

 

Jeg må tilslutte mig de andres ros. Det er en lækker side.

 

Hvis jeg skulle komme med lidt konstruktiv kritik, så vil jeg nævne følgende:

 

- Muligheden for tilmelding til nyhedsbrev på betalingssiden. Når du har fået en besøgende fast besluttet på at blive kunde, vil jeg mene, at du skal undgå at flytte fokus eller tanker på andet end at gennemføre betalingen. Som en af de andre aminobrugere oplyste, så stoppede han lige op ved nyhedsbrevet. Dit hovedformål må være at få besøgende let og elegant igennem købsprocessen uden at de når at "tænke" på meget andet end at gennemføre betalingen. Brug i stedet en bekræftelsesmail til at invitere dem til nyhedsbrevet. Hvis du tænker på at invitere besøgende som for nuværende ikke ønsker at blive kunde, så giv dem muligheden på et særskilt område - væk fra betalingssiden.

 

- Kontaktinformationer på betalingssiden. En del undersøgelser viser, at mange springer fra ved betalingssiden fordi de af en eller anden årsag er i tvivl om betalingsproceduren eller lige har et enkelt spørgsmål inden betalingen. Som websitet er konstrueret lige nu, kan man nemt finde kontaktinformationerne, men problemet er, at kunden skal flytte fokus fra sin betalingsside, idet browseren ryger hen på kundeservice-siden.

Nu ved jeg ikke lige, hvor mange e-mails i modtager pt., men en god ide kunne være at bruge to e-mail adresser.. en til almindelige forespørgsler via kontaktformularen og en e-mailadresse til dem, som står ved "kassen". På den måde kan du sikre dig, at dine købeivrige besøgende får først svar. Det er en god ide, når I begynder at blive presset på svar-tider via e-mail.

 

Men ellers må jeg sige, at siden virker overskuelig og brugervenlig. Mine forslag hjælper måske lige til at samle de sidste procenter op.  

 

Held og lykke med forretningen.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)