Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du erfaring/kontakt til metalproduktion i Letland/Litauen mv.. Evt. partner

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil høre om der er nogen der har kontakter og/eller kontakter til at outsource metalproduktion udenlandsk...    gerne andre lande end ovenstående. Polen er dog kommet for højt op i priserne.

 Har et komplet produktserie der skal lægges ud i produktion...  Kan se at en del danske virksomheder har det i forvejen, men vil spare på mellemledet..

mvh.

 

Michael

Fra odense
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

ring til jørgen fra Lbh. i kerteminde. de kontakter der over.

65 32 46 11 til lbh. i kerteminde

www.iks-logistik.dk

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael !

Jeg kan få det produceret herude i østen !
Jeg har lavet div. ting for danske og Norske firmaer, fra stål containere til high tesion stål bolte til brug i Norske tunneller.

For øjeblikket er jeg ved at flytte produktionen af div. støbte metaldele for brug på skibe herud fra Norge, det er produkter som alle er for løntunge at lave deroppe, det er især efter forarbejdningen der er dyr, hvor det herude koster så lidt !

Kvaliteten er OK og den kan evt. testes på internationale Lab. som er placeret herude, det er både styrke tests, test af svejsninger, legeringer og overflade behandlinger.

Transport og logistik tager jeg mig også af, jeg bruger danske speditionsfirmaer som klare alt papir arbejde i Danmark.

Hvis du er intereseret i at høre mere kan jeg kontaktes på termalou@loxinfo.co.th eller tlf. +66 8971 5642

MVH

Karsten Bo Andersen

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg mener nu at Polen stadig kan være med, vi får selv fremstillet en del af vores produkter her, men jeg er også selv bosat her og det giver altid bedre kontakter end som hvis du kommer udefra.

Vi får selv produceret i metal,og sparer mere end 40 % iforhold til hvad vi gav i Danmark, for krisen har da langt fra gjort det billigere i Danmark.

Jeg er ret overbevist om at du vil kunne opleve det samme, og logistikken er også rigtig go fra Polen til DK

Hvis du gerne vil drøfte det med mig så kan du kontakte mig på +48 509 516 235 eller via mail hc@danagroup.pl

mvh

Henning

Fra Silkeborg
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Gå ind på: www.komet.pl

er det interesant giv mig et ring.

+45 86846233

Lars Langberg

Fra Danmark, Polen
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

 

Jeg arbejder som konsulent for danske virksomheder her i Polen. Jeg arbejder med base i Polen. Jeg taler og skriver selv 100% polsk. Du kan kontakte mig, hvis du kan bruge mine ydelser. Se min hjemmeside for mere info www.dk-pl.com

mvh

Radek Busiuk

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske skulle du tage kontakt til Ukraine,, her er det billigt - specielt i det østlige Ukraine, omkring Kharkov...

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for Jeres svar....

Jeg tager straks fat på de indkommende forslag.....

 

mvh.

Michael

Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael !

 

Jeg havde fået tastet forkert telefon nr.

det er +66 89871 5642

Og min mail er termalou@loxinfo.co.th

Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

HejSmile

Jeg arbejder med outsoucing til Ukraine. Hvis du sender mig lidt mere om emnet til roax@erdania.eu , kunne jeg måske komme med nogle gode ideer...

Mvh Smile

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)