Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Engros Virksomhed Sælges.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Thisted
Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 79
Fra  Apps4all ApS Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er klar over at man ikke "bare" uden videre sender et detaljeret regnskab. Men med mindre det er udelandsk selskab eller personligt ejet, så kan man finde regnskabet på nettet alligevel.

Jeg kan dog blot konstatere flg:

På intet tidspunkt har jeg fået et firmanvn oplyst

På intet tidspunkt har jeg fået information omkring økonomien i virksomheden af nogen art, end ikke indkøbspriser eller salgspris. Eneste info jeg har fået er at sælger normalt lægger £1 oveni indkøbsprisen for at få en fortjeneste.

Det der tilbydes her, er med sælgers egne ord: Kontaktinformationer på enkelte personer hos kunder og leverandører - intet andet.

Jeg har fået en købs/salgsaftale tilsendt, hvorefter jeg udbeder mig regnskab og jeg hører herefter intet fra sælger, hvorfor jeg efter 1½ uges venten på respons kontakter sælger pr. mail og oplyser, at jeg betragter vores forhandlinger som afsluttet uden handel.

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Vigtig info..

Jeg har haft et personligt møde med ejeren af denne såkaldte virksomhed. Og det er løgn fra ende til anden

Efter vores møde, hvor han ikke kunne fremvise regnskaber, faktura eller andet dokumentation for at vikrsomheden har været igang
kontaktede jeg nogle af de kunder som han sagde der aktive i Danmark, disse bekræftede dog alle at de ikke havde købt noget eller
hørt om ham. 

Efterfølgende er jeg  blevet kontaktet af en anden gut som allerede har købt denne virksomhed / koncept, og det undrer mig derfor meget
at han stadigvæk er aktiv med at skulle sælge..

Regner med at første køber på nuværende tidspunkt kører en sag mod sælger for at overtræde diverse bestemmelser i sin overdragelses aftale.

Dette er kun skrevet for at advare andre om at smide penge efter fusk som dette.

Mvh

Henrik

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3338
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for advarsler - lad os ikke håbe Martin opdager dem - man må nemlig ikke advare mod folk herinde :) Kun positive vibes og halleluja.

Fra Thisted
Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 79
Fra  Apps4all ApS Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener ikke der her er tale om at "advare" mod en navngiven person, men derimod en advarsel om et decideret svindelnummer, som kræver både tid og måske penge.

Jeg vil da også inderligt håbe at de folk der har indgået en aftale omkring køb af dettte "selskab" og er blevet snydt, melder det til myndighederne.

Ellers kan jeg da være flink og finde en mailadresse til Morten Spiegelhauer fra Operation X, det er sikkert lige noget for ham :)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)