Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får man flere medlemmer på sin Facebook gruppe?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, overskriften siger hvidst det hele Smile

 

Mvh. John :)

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der let ingen der ved det? Sad

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

John,

Det er nærmest en umulighed efter at Facebook er vokset på eksplosivt - og alle dine venner og venners venner konstant invitere til alle mulige (latterlige) grupper, sider og gøjl - dermed gør mange som jeg: Sletter ALT et par gange i ugen - tager simpelthen ikke stilling til det.

Jeg har et par rimeligt store grupper, som alle vokser, men langsomt - men fælles for dem alle: De blev bygget store og voksede helt vildt - men det var i Facebooks ungdom i Danmark, tilbage i 2007. Idag er det umuligt for mig at tiltrække nye medlemmer, dog vokser de langsomt, da de er meget specifikke.

Det er bl.a. Free Spirits + en gruppe for CSR + en gruppe for min egen by.

 

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

det var sku da irreterende at der igen var nogle fjolser der ødelagde det for os andre!!

 

Men er der slet ingenting man kan gøre hvis man er seriøs, og der faktisk er et formål med gruppen? :)

 

Mvh. John :)

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

man kan da ikke undgå at være interaseret i hvad din gruppes formål og indhold er.

det er vel også det vigtigste parameter for om gruppen vokser i sidste ende.. 

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, men hvordan får man budskabet ud uden at bruge penge på det?

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken slags gruppe drejer det sig om? Er det en "skæg&ballade"-gruppe, en faggruppe, eller noget helt andet?

 

Hvis der er arbejdsrelateret, så prøv at finde andre grupper der relater til emnet og reklamer for gruppen der...

 

Bare et lille indspark fra mig! Wink

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Gruppen handler om SEO, det er liidt et eksperiment for egentlig at se om jeg overhovedet kunne få medlemmer,vindtil videre er der kun 7 medlemmer på 1 dag.

link til gruppen her: SEO Link Love!

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den første faktor for at få skabt en facebook gruppe med mange medlemmer, er at den har med et emne at gøre som folk kan reletere til. Folk gider jo ikke være medlem af en gruppe som ikke siger dem noget.

Så det er klart hvis du har en gruppe der handler om SEO. Så er det en meget lille del af de brugere på facebook som overhovede ved hvad et er. Vi snakker måske 0.5% og når procentdelen er så lille er det jo svært at få dit budskab ud til den del.

Jeg har en gruppe på facebook med over 25.000 medlemmer som omhandler et emne som måske 50% af normale mennesker på facebook kan reletere til. Men hvis du gerne vil opbygge en gruppe omkring et specifikt emne der er meget indkredset, så er det en hård opgave :) Men ja link fra din hjemmeside til gruppen og opfordringer til de nuværende medlemmer om at invitere folk de kender som evt. også kunne være interesseret i emnet som gruppen omhandler.

Håber det kunne bruges. Mvh Martin

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)