Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er den bedste på Amino til at lave logoer?

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hey Aminoer,

Vi tænkte at det kunne være spændende med en lidt anderledes konkurrence for logoer istedet for den traditionelle måde. Så hvis nogle af Jer designere sidder med lidt tid i overskud, eller vil være med for sjov skyld, så ville det være fedt.

Vi skal bruge et flot og super lækkert logo til et upcoming modesite for piger.

Vigtigt er at logoet leveres i bl.a. eps-format samt farverne følger
 'cmyk'. Logoet skal være skalerbart i alle formater, og skal kunne bruges på alt fra plakater til t-shirts til kuglepenne.

Navnet på sitet er Maniking.dk.

Konkurrencen løber til fredag kl. 12.00, hvor efter vinderen får besked.

Præmie: 500 kr.

Vi glæder os til at se alle Jeres kreative forslag!

Mvh.

Casper Blom & Simon Bajurn.

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Og hvor skal forslagene sendes hen? ;)

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 01:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

De kan postes direkte i tråden her, og ellers kan vi sagtens smide en mailadresse op hvis det er..

/Simon

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 02:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem er den bedste på Amino til at lave logoer? < Tvivler på at i finder den bedste på amino til at lave logoer, til den pris i udbyder ;-)

Men fin idé fra jeres side, så får nogle forslag, uden at have en udgift. Der skal da nok være nogen der kan komme med nogle brugbare forslag. Jeg vil da fx. gerne være behjælpelig hvis jeg finder et hul inden på fredag..

Er der nogle ønsker? I har ikke rigtig beskrevet hvilken stilart logoet skal designes i :) Det skal jo helst passe til den designstil i har planer om jeres kommende webside skal være i.

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Falther:

Hvem er den bedste på Amino til at lave logoer? < Tvivler på at i finder den bedste på amino til at lave logoer, til den pris i udbyder ;-)

Men fin idé fra jeres side, så får nogle forslag, uden at have en udgift. Der skal da nok være nogen der kan komme med nogle brugbare forslag. Jeg vil da fx. gerne være behjælpelig hvis jeg finder et hul inden på fredag..

Er der nogle ønsker? I har ikke rigtig beskrevet hvilken stilart logoet skal designes i :) Det skal jo helst passe til den designstil i har planer om jeres kommende webside skal være i.

Hej Martin, ja jeg vil give dig helt ret i overskriften.. andet er der ikke at sige til det.

Mht. ønsker og stilen, så hvis man kan sætte ord på som: stilrent, 'fashionable', og at det 'ungt'

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ikke sikker på at i får mange seriøse forslag, med den "præmie" man får. Det er lidt at arbejde for, når man ikke er sikker på at få dem.

Desuden har folk ret i, at du må specificere det. Det er svært at lave et logo til et firma man ikke ved en sk*d om.

Hvis du ikke selv har nogle idéer, så er logozite.com, jo genialt. Deres logoer er totalt random, og de kalder dem alligevel unikke og personlige. Ha!

 

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld hvis jeg overreagerede ;-)

Det jeg mente var selvfølgelig bare, at du burde gøre det nemmere for grafikeren.

 

Angående logozite, mener jeg bare at det er dybt godnat at de skriver, at "de har logoet til DIN virksomhed"

Dvs. at logoet er lige (u)brugeligt hvis man er en lokal tandlæge, eller en international butikskæde, som sælger biler. (Det er ihvertfald ikke personligt, og om det er unikt... Tjaaa, så er meget vel unikt Smile )

 

Fortsat god dag!

/ Morten Kaltoft

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan muligvis fornemme og også give morten ret i, at det er surt at arbejde på et logo og så ikke blive 'valgt'.

I stedet kan interesserede poste eller linke til andre logoer (referencer) som de har lavet, og ud fra det kan vi så vælge hvem vi synes skal lave vores logo.

 

/Simon

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, god idé

 

 

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Til trådstarter, tjek lige astada.dk !

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)