Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.monsterbilligt.dk feedback ønskes

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 17. Aug 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino''er!

 

Så har vi endelig fået vores webbutik i luften og jeg ville være utrolig taknemlig hvis nogle af i Amino brugere ville være så flinke at kaste et øje på sitet  

 


 

Idé; Monsterbilligt er i princippet alle typer vare, blot med en forudsætning - det skal være super billigt, ellers er det ikke på sitet. Dvs. super billigt ift. sammenlignlige produkter - alle vejl. priser på sitet er fundet hos konkurrenter.

 

Sortimentet er dog pt. primært elektriske forbruger ting som Bluetooth headsets, Ram til mobil telefoner, Ram til digitale cameraer, LED politi lygter, Xenon lygter, Genopladelige batterier, hjemme alarmer / husalarmer - også dem med indbygget mobil telefon som er 100% trådløse bortset fra strøm (dog indbygget ubs på 24 timer).

 

Design og implementering har foregået i tæt samarbejde med 2 meget kompetente og servicemindede gutter fra Venio Aps. Martin og Michael har simpelthen stået på hovedet for mig i forløbet, på trods af nogle mystiske ideer fra min side. F.eks mente jeg at sitet skulle have et monster når det nu hedder monsterbilligt, men hvordan får man lige fat i sådan et uden at krænke diverse rettigheder - jo det vidste Venio, man får bare en tegnefilms animator fra England til at lave det - nå ja hvorfor havde jeg ikke lige tænkt på det?  Så nu har jeg både et monster til mit site og til logo brug.

 

Hvad fungerer godt og hvad fungerer mindre godt? Er det et site vi kan være bekendt?

 

Jeg håber jeg kan få dig til at kaste et hurtigt blik på sitet :)

 

Venter med spænding.

Joe

 

 

 

 

 

Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Lige ved et hurtigt gennemsyn er der et eller andet galt med dragen i topbaren... den rykker ind i midten når man bruger firefox, men ellers er mit første indtryk at det ser godt ud, og masser af gode tilbud :-)
Tilmeldt 14. Aug 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Joe

Jeg er lidt i tvivl om, hvor godt konceptet er (ikke nogen specifik defineret målgruppe/produktgruppe), så det vil jeg ikke kommentere så meget. Lad mig i stedet give et par kommentarer til designet/indholdet:

1. Monstergrafikken i toppen står forkert i min browser (Firefox).

2. På nogle sider vises varerne som kasser (3 på en række) og på andre vises de bare i en lang liste, det virker forvirrende.

3. Der er ingen indikation af, hvilken kategori jeg kigger på. Bare en simpel overskrift ville være guld værd. På nogle sider vises den fuldstændigt informationsløse overskrift "Vi kan her præsentere følgende".

4. Siden er overskuelig, navigationen og indkøbskurven fungerer fint.

5. Overvej at bruge produktnavnene i <title> feltet.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Det første jeg lagde mærke til at når man kommer ind på shoppen står der efter dmænenavnet: oscommerce, det virker ikke specielt godt, ellers kan jeg godt lide den.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

 

Lækker side, bestemt et sted jeg ville handle!!!

 

   EN lille ting som er MEGET stor når man læser på amino....Når jeg trykker "tilbage" for at komme retur til amino ender jeg igen på forsiden........Drop det, når jeg vil væk vil jeg væk, at i at lavt dette "smarte" at jeg ikke kan komme væk hjælper ikke!!! Det irritere mig sgu bare

Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 17-08-2006 17:01:00
Forfatter: Kenneth Boysen

&nbsp; EN lille ting som er MEGET stor når man læser på amino....Når jeg trykker ''tilbage'' for at komme retur til amino ender jeg igen på forsiden........Drop det, når jeg vil væk vil jeg væk, at i at lavt dette ''smarte'' at jeg ikke kan komme væk hjælper ikke!!! Det irritere mig sgu bare



Enig. Jeg ved dog ikke om det er gjort med vilje, men det redirect der er fra roden er lavet med javascript. Du kan me fordel lave et serverside 301 redirect. Så kommer søgemaskinerne også videre end til forsiden... :-)
Tilmeldt 17. Aug 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej vi har skam ikke lavet nogle smarte triks - jeg hader også selv den slags så det holder jeg mig fra.

 

Det med firefox må jeg have Venio til at se på hurtigst muligt!

 

Tusind tak for jeres feedback - det er nogle gode pointer!

 

Kom endelig med flere!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Dejlig side, dog et par ting:

#1 Jeg tror det ville se bedre ud, hvis siden var centreret, når den nu ikke bruger hele skærmbreden.

#2 Der skal godt med tekst på, f.eks. er der ingen tekst under den 1GB usb key du sælger

#3 Jeg ville foretrække, at forsiden var ens under hele min session. Hvis jeg nu ser to spændende ting på forsiden og trykker på den ene, for derefter at gå tilbage til forsiden og trykke på den anden, er den væk :-/. Ideen med nye produkter på forsiden er selvfølgelig meget god.

 

Farven passer også rigtig godt til budskabet om billige priser og tilbuddene ser fair ud, så hvis du kan drive trafik derind tror jeg det bliver rigtig godt. Konceptet er i hvert fald godt :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg undersøgten lige prisen på en Sony 1GB Micro Vault USB på EDBpriser. Du ligger 115 under deres billigste pris, så afhængig af hvor dyrt det er at være med der, kan det sikkert give god trafik. Min eneste bekymring er lidt, at du favner så bredt, at jeg ikke ved hvornår jeg skal kigge på din side - der er for eksempel for lidt EDBudstyr til, at det vil være logisk at kigge der når man leder efter den slags.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu da du er så billig som tommy siger, har du så overvejet at komme ind på EDBpriser ?

Det vil helt sikkert være en god måde at få solgt en masse, da det eneste som er vigtigt på EDBpriser er prisen.

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)