Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.monsterbilligt.dk feedback ønskes

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 17-08-2006 18:17:26 Forfatter: Tommy


Jeg undersøgten lige prisen på en Sony 1GB Micro Vault USB på EDBpriser. Du ligger 115 under deres billigste pris, så afhængig af hvor dyrt det er at være med der, kan det sikkert give god trafik.

 

Kan da lige oplyse prisen for at være på EDBpriser.dk - 400kr pr mdr u/moms + 25øre pr produkt pr dag, der ligger i blandt de første 3 (eller 5, kan ikke lige huske det) derefter koster det 15 øre pr produkt pr dag.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Glemte lige lidt. Alle priserne er uden moms )

 

Hvis i synes det er for mange penge, kan i også bruge Gate2Prices.dk som koster ca det halve af EDBpriser.dk.

Men sidste jeg tjekkede havde Gate2Prices.dk kun halvt så mange besøgende som EDBpriser.dk - så det giver vel næsten det samme i kr pr besøgende.

 

Ved ikke om i havde tænkt jer, at benytte sådanne sider, men nu har i lidt info.

Tilmeldt 17. Aug 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Tusind tak for alle jeres feedback - det er jo umuligt at ramme præcis det som alle ønsker og alles smag, men generelt er jeg helt enig i jeres indlæg og vi vil implementere disse asap. Kom endeligt med mere.

 

Ja edb priser har vi kraftigt overvejet - det er jo ikke det vilde bortset fra hovedbeløbet. Som prisniveauet indikerer er der skåret til benet mht omkostninger og lagerstyrring, så det er lidt en ballance på en knivsæg.

 

Hvordan opretter man og styrrer sine produkter på edbpriser? Skal man manuelt lægge hvert produkt ind?

 

Mvh

Joe

 

 

Tilmeldt 17. Aug 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja edb priser har vi kraftigt overvejet - det er jo ikke det vilde bortset fra hovedbeløbet. Som prisniveauet indikerer er der skåret til benet mht omkostninger og lagerstyrring, så det er lidt en ballance på en knivsæg ift lagerstyrring og sådan - det er derfor at måden man opdaterer i edbpriser.dk er relevant.

 

Vores ide er meget udfra "slå til nu" eller du risikerer at varerne er væk.. Ideen er at gå efter dem som slår til hvis bare prisen er rigtig også selvom man ikke lige stod og skulle bruge objektet - sådan er jeg selv. Udfordringen er selvfølgelig at eksempeltvis batterier ved folk ikke at de sparer 50% ift batteribyen for samme mærke og model - der har jeg overvejet at opgive hvor jeg får vejl. priser fra - men jeg er ikke helt klar over om det er hensigtsmæssigt at annoncere på den måde for konkurrenterne..

 

 

 

 

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :
En ting du muligvis mistede et salg på i dag: Jeg kunne ikke finde fragtprisen nogen steder uden at skulle oprette mig som bruger og gå videre med mit indkøb, så jeg opgav at prøve at købe noget, da jeg ikke gad besværet blot for at finde ud af, at prisen formentlig blev dobbelt så høj med fragt. Når du i så høj grad går efter brugere, der impulskøber (hvilket jeg tror er en rigtig god strategi), så bør du også have al tænkelig information let tilgængelig.

Og så et lille hint, som jeg bare ud med, da jeg er i den branche jeg nu er i: Har du overvejet et nyhedsbrev? :) osCommerce har vist noget indbygget til det, men alternativt kan du jo se på et par systemer specifikt til dette, hvis du vil have mere funktionalitet. Jeg tror det kan give dig en god portion mersalg, for som en anden nævnte, dit site er ikke helt "stort" nok til, at man vil gå derind først når man skal have en given teknisk genstand.
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Lidt flueknepperi:



På min skærm (1280x768) står der "Betingelse" i stedet for
"Betingelser" i toppen af siden... Resten er clippet. Med mindre du kun
har 1 betingelse for køb, men det ser det dog ikke ud til :-)


Lidt bredere produktudvalg kunne være sjovt.. Blev faktisk tiltrukket lidt af konceptet alene, da du fortalte om det :-)

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 17. Aug 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er rigtig imponeret over Amino - at kompetente mennesker som jer alle giver jer tid til at kommentere på vores lille nyopstartede site, er jeg super imponeret over.

 

David tak for dit input - fragtprisen er 59 kr svarende til de reelle omkostninger og en papkasse sådan ca. - det er vidst meget standart. Jeg vil straks få sat det på.

 

Helt enig nyhedsbrevet er et must og ja det bliver kunder bedt om at tage stilling til ved køb på sitet. Vi vil dog i lyset af din mail overveje at placere et direkte link på forsiden, specielt da vi så sent som i dag blev forespurgt om det samme :D

 

Tusind tak for din feedback.

 

Hilsen

Joe

Tilmeldt 17. Aug 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for det - ja der er tilsyneladende lidt omkring forskellige skærm opløsninger samt browsere - det må vi have kigget på også :)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Med min skærmopløsning (som nok er bredere end gennemsnittet) burde det især ikke være et problem.. Jeg kan se, at uanset hvilken skærmopløsning jeg bruger, så er det samme udfald. Jeg bruger Mozilla Firefox. I Internet Explorer ser det normalt ud.

Det er nok en lille fejl i dit css...

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 17. Aug 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for det - ja der er tilsyneladende lidt omkring forskellige skærm opløsninger samt browsere - det må vi have kigget på også :)

 

Sortimentet - ja helt sikkert, det er en process som vi er igang med. En ting er jo konceptet et andet er at finde produkter som rent faktisk er monsterbillige ) men vi har masser af gode produkter i kikkerten.. Idéen er også at nogle gamle produkter glider ud med tiden osv..

 

Joe

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)