Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.monsterbilligt.dk feedback ønskes

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 17-08-2006 19:13:35 Forfatter: Monsterbilligt.dk
 


Hvordan opretter man og styrrer sine produkter på edbpriser? Skal man manuelt lægge hvert produkt ind?


 




 

Det er meget nemt. Det er delt ind på samme måde som på selve siden. Man finder sine produkter, sætte flueben ud foran produktet og så har man produktet på sin "private side". Hvis i har produkter som ikke er på EDBpriser.dk er det også meget nemt at oprette sine egne produkter.
På din private side, kan du se alle dine produkter samt priser og i prisfeltet skriver man sine priser og trykker opdater og så er det klaret.

I kan også tilføje nogle produkt links på monsterbilligt.dk og når i så opdater priserne fra jeres database, så bliver det også gjort på EDBpriser.dk - dette har jeg dog ikke prøvet, men ved at det virker og skulle ikke være svært at tilføje hjemmesiden.

 

Mvh

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :
....surfer lidt rundt og synes lige at ville give mit komplimant til Jeres MONSTER  SUPER MONSTER !!!

Og saa gaar kritikken paa man bliver fanget paa Jeres side og ikke kan komme tilbage til AMINO..... sikke noget pjat

 

Mvh. mikkel

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 17. Aug 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Et teknisk spørgsmål - idag ender folk på en underside der hedder www.monsterbilligt.dk/oscommerce_st/catalog/ det er ikke så charmerende at se på og nogle gør ligefrem opmærksom på at google ikke når længere end forsiden når det er sådan bygget op?

 

Hvordan kommer man bedst udover ovenstående, således at den viser www.monsterbilligt.dk i roden og så underbibs efterfølgende som f.eks www.monsterbilligt.dk/alarmer ?

 

Ifølge Surftown er det med underbibliotekerne en del af surftowns måde at installere på som jeg kun kommer forbi ved at flytte hele shoppen og dermed en helt masse stier - faktisk ved jeg og de ikke om man kan gøre det ift. batalings gateway og sådan..

 

Er der en skarp oscommerce eller IT mand der ved hvordan jeg ender op med en flot url og en optimal side ift google på samme tid?

 

På forhånd tak :)

 

Joe

Tilmeldt 17. Aug 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Tusind tak for alt jeres feedback.

Vi har nu implementeret hovedparten af jeres super gode forslag. Er der nogle kommentarer nu?

 

Hilsen

Joe

Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Lidt flueknepperi er der vel altid plads til? :-D

I firefox sker der et eller andet på forsiden:

Til venstre for tekstblokken "If the product ...." er der en aflang streg. Så vidt jeg kan se skulle det være et billede af en spacer, men det ser ud til at kildne ikke findes: http://monsterbilligt.dk/images/spacer.gif


Ud over det, så kan jeg se at I har slået de "Venlige" url''s fra. Jeg kan godt se pointen i at det nok er bedre end de meget lange adresse I havde før, men som I nok ved, så ville det være lækkert med en sigende url. Det er ikke nemt at se at http://monsterbilligt.dk/index.php?cPath=28_32
leder ind til Batterier...

Held og lykke med sitet :-D

PS: Hvor tilmelder jeg mig jeres fantasike nyhesbrev med Ugens monstertilbud? Var det ikke en idé at lave noget i den stil?

Tilmeldt 17. Aug 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Jamen flueknepperi betyder jo at vi har fået klaret de mest graverende emner :)

 

Mht nyhedsbrev med skarpe tilbud - så er vi lidt bange for at spammen folk og der skal være nyt hver gang. Så umiddelbart har vi valgt 1 månedsmail med ekstra skarpe tilbud til en mailing liste. Tilmeldingen finder du på forsiden i toppen - er ret markant ellers :) 

 

tilmelding til Monsterbilligts fantastiske nyhedsbrev: http://monsterbilligt.dk/contact_us.php?osCsid=fe7d609f6e9fe9958573ca49ca8a36d8

 

Friendly urls - ja ..

 

Tak for feedback - flere er velkomne..

 

Joe

Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Mht. nyhedsbrevet,så synes jeg næsten I skal flytte tilmelding ud på forsiden. Jeg havde faktisk været inde under contact, men jeg havde slet ikke set det lille flueben, og jeg gik helt automatisk ud fra at den side var beregnet til hvis man havde spørgsmål til jeres kundeservice.

Håber du kan bruge det til noget. Jeg tror i hvert fald at I får flere tilmeldinger hvis den ligger som en hovedfeature på forsiden.

Mht. spam, så er der ikke noget at være bange for så længe I kun sender til folk der har tilmeldt sig, samt tilbyder et "afmeld" link.

Tilmeldt 17. Aug 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Jamen det er jo allerede så centralt som det kan være på forsiden :D Måske skal den gøres endnu tydeligere?
Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er faktsik først nu jeg opdager at der er et link i intro teksten der handler om nyhedsbrevet. Jeg synes slet ikke den er tydelig. (Og så er der jo også den gode regel om at undgå links der hedder "her".)

Bare mine 5 cents, men jeg synes det skal være tydeligere... evt. med en boks du kan indtaste data i på forsiden.

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)