Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af Jensens Bøfhus

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Fårevejle
Tilmeldt 2. Mar 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle her på Amino.

Jeg har gennem et stykke tid gået med tankerne om at åbne en Jensens Bøfhus i en nærliggende by med omkring 45.000 indbyggere.

Jeg har i den forbindelse forsøgt at finde ud af hvad det kræver, men uden held. Er Jensens Bøfhus overhovedet en franchisekæde? og sidder der nogen derude som ved lidt om hvordan man evt. kan finde mere information over hvad det kræver?

Investeringen ligger ikke lige for døren, da jeg har investeret en del penge på det seneste, men jeg tror på at en Jensens Bøfhus restaurant er lige hvad byen mangler!

Jeg har ingen erfaring med restaurationsbranchen, hvilket også er en af grundende til at det ikke er hundred procent aktuelt, men det irriterer mig at jeg ikke kan finde mere information omkring deres franchise koncept.

Håber på lidt hjælp :)

-God sommer!

 

 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du har ikke overvejet at ringe til Jensens Bøfskur og spørge dem?

Det plejer at være det hurtigste :)

Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

HAHA Du skarp hva. hehe

Martin Grove
Fra Fårevejle
Tilmeldt 2. Mar 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnikc: Mange tak for svaret! tankerne bag mit oplæg var blot, at det ikke ligger lige til højre benet, men blot var nogle løse tanker, og i den anledning faldt det mig ikke så fjernt med et debat oplæg, men beklager naturligvis hvis du mener oplægget var upassende, og beklager hvis jeg har givet dig unødvendige irritationer :)

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

de er på den her liste, ved ikke hvor reel siden er, men det ser ud som om det er franchise :)

 

Mvh. John :)

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Fårevejle
Tilmeldt 2. Mar 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak John :)

- så ved jeg da det er franchise, og iøvrigt en super fed liste til en anden gang også.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor lige Jensens Bøfhus - er det  selve konceptet og brandingen eller ideen med at have et bøfhus i din hjemby?

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Jakob Prøv og skriv et forslag til dem om hvorfor lige netop du, skal have love at agere franchisetager i din by Du finder deres kontakt adresse her

Her er også et telefon nummer.

men bemærk lige denne sætning på deres kontakt side "Har du kommentarer, gode ideer eller andet, så hører vi naturligvis meget gerne nærmere"

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Nu ved jeg ikke lige hvor din by ligger, men hvad med at kontakte Max (www.max.se) i sverige og høre om du kan starte op i danmark? Max-kæden slår både McDonalds og Burger King med flere længder med deres hamburgere:

1) Størrer sundt udvalg (en fyr har tabt 30 kg på 90 dage hvor han spiste en burger hver dag www.minimizeme.se)

2) Alle deres restauranter kører på vind-energi

3) De planter træer i afrika hvor antallet er afhængig af hvor meget mad (CO2) der sælges

4) og mange flere grunde :)

Den måde de kører deres kæde på er at de betaler alt ved opstart af ny restaurant. Så går man ind og er restaurantchef med deling af overskudet. 

Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels - virker som en lækker fast-food kæde. Jeg kunne sagtens finde på at besøge MAX, hvis kæden en dag kom til Danmark.

Men 30 kg. på 90 dage det virker lidt for godt til at være sandt:)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)