Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af Jensens Bøfhus

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Grand:

Niels - virker som en lækker fast-food kæde. Jeg kunne sagtens finde på at besøge MAX, hvis kæden en dag kom til Danmark.

Men 30 kg. på 90 dage det virker lidt for godt til at være sandt:)

Gør det.... så vil du aldirg spise McD's papmad...

Men nu har han jo ikke kun siddet og spise, men også dyrket motion. Hans menu bestod af en burger med grovbrød, Ramlösa og gulerødder. Derudover spiste han også sundt. Så det har jo også haft en virkning :)

 

Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob,

Mit indlæg var nu ikke ment som om jeg var irriteret over dit indlæg - men derimod et godt råd til at opsøge dem direkte, med det jeg kender til virksomheden så er det nok vejen frem :)

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob.

Jeg kender ikke meget til Jensens bøfhus andet ind jeg har leveret en masse balloner og helium til dem, men jeg har lige ringet til en jeg kender som arbejder der, og han siger at det er ikke noget man bare lige gør, før at Jensens bøfhus A/S over hoved vil overveje at bruge dig som bestyrre af en af deres butikker (man kan ikke eje en Jensens bøfhus) der skal du have arbejdet hos dem i 3 år og have taget en del kurser og komme op af stigen lige som hos Mc. Donels, og hvis slet ikke du har nogen erfaring med restaurationsbranchen så bliver det nok desværre ved drømmen med Jensens bøfhus, men jeg syntes helt sikkert at du skulle prøve nogen andre, jeg skal nok hjælpe dig med balloner og helium :-)

Venlig hilsen.

Ronnie www.ballonbutikken.dk

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Grand det er faktisk ikke umuligt jeg tabte 34 kg på 2 måneder.

 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har sikkert været sundt ;)

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 02:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har været franchisetager ved Jensens Bøfhus. Efter mine underretninger bruger de det overhovedet ikke mere.

Jeg ville nok hvis jeg var dig gå efter er koncept der var rent franchise (kæde som ikke kører med egne selvstændige butikker) som f.eks MC D , 7/11, burgerking mf.

Men hvis din by mangler en bøf restaurant, hvorfor så ikke starte den selv ?.

Thomas

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob.

Det undre mig på en måde at du har en by med 45.000 sulte indbyggere, at der så ikke ligger en Jensens's...
Men hvis det er at du bare vil have sådan en resturant hvorfor så ikke starter med at få noget grund viden, feks bliver kok, tjener, bestyrer/manager et sted. For hvis du slet ingen erfaring har, så viille det være en god idé at arbejde måske 2 år, hvor man lærer og tjener penge op til opstarten og så har du hele 2 år til at få tilrettelagt dit projekt.

Ellers, ja hvorfor så ikke starte dit eget Franchisesystem op med resturatanter?? Der er helt sikkert nogle der har samme tanke om at lave en modspiller til Jensens.

Held og lykke
Winther,

ps. ellers kan du bare se TV2 hver torsdag med Ramsey, for at se hvordan man ikke skal gøre Smile

 

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob,

God idé med en Jensens - Selvom en masse blabrer løs om kvalitet osv., så er det en stor succes, som i mine øjne, har rigtig godt fat i provinsen.

Jeg ved ikke meget om franchising, udover at det er rigtig spændende. Jeg var for nogle år tilbage med til at forsøge at franchise et tysk koncept til Danmark, og det der slog mig var hvor mange detaljer der er - Det er ret komplekst, og kravene kan være rigtig store. Jeg kan se du er 18 år, jeg var selv 21 da jeg forsøgte, og de større seriøse virksomheder vælger simpelthen ikke at lade så unge mennesker franchise deres forretning. Desværre.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)