Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Solcenter eller ej?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 18. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Jeg har undret mig over der er så mange solcenter til salg og undre mig hvorfor?!

Da jeg står overfor at skulle flytte til udlandet mangler jeg jo en levevej og da landet jeg flytter til ikke rigtig har nogle solcenter så overvejede jeg at starte et selv.

Men er der nogen her der har erfaring fra den branche og hvad man kan tjene på et center?

 

På forhånd tak

PepsiMax´en

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Før nogen kan hjælpe dig, er vi nødtil at vide hvilket land der er tale om... Kulturen, mentaliteten mm er langt fra ens bare i lille Europa...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg flyttede til paris gik jeg ogsaa og taenkte paa at aabene solcenter som dem i dk. Selvbetjente.

Den billigste sol du kan faa er 5 euros og noget for ca 6 min. Det er saa vanvittet dyrt her at tage sol her!

Har fundet ud af at det er ulovligt i frankrig med selvbetjente solcenter, der skal vaere personale paa. Om det er sikkerhed eller bare for at faa folk i beskaeftigelse ved jeg ikke?

ps: Trend - fed side ellers du har dig.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Sorensen:

Da jeg flyttede til paris gik jeg ogsaa og taenkte paa at aabene solcenter som dem i dk. Selvbetjente.

Den billigste sol du kan faa er 5 euros og noget for ca 6 min. Det er saa vanvittet dyrt her at tage sol her!

Har fundet ud af at det er ulovligt i frankrig med selvbetjente solcenter, der skal vaere personale paa. Om det er sikkerhed eller bare for at faa folk i beskaeftigelse ved jeg ikke?

ps: Trend - fed side ellers du har dig.

Reglerne er de samme i Tyskland til orientering... Og i Spanien og Italien ville et solcenter aldrig fungere. De har slet ik sammen mentalitet som folk fra Nordeuropa. Så derfor er det svært at hjælpe uden præcis destination.

Og mange tak for rosen ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Sorensen:

Da jeg flyttede til paris gik jeg ogsaa og taenkte paa at aabene solcenter som dem i dk. Selvbetjente.

Den billigste sol du kan faa er 5 euros og noget for ca 6 min. Det er saa vanvittet dyrt her at tage sol her!

Har fundet ud af at det er ulovligt i frankrig med selvbetjente solcenter, der skal vaere personale paa. Om det er sikkerhed eller bare for at faa folk i beskaeftigelse ved jeg ikke?

ps: Trend - fed side ellers du har dig.

Reglerne er de samme i Tyskland til orientering... Og i Spanien og Italien ville et solcenter aldrig fungere. De har slet ik sammen mentalitet som folk fra Nordeuropa. Så derfor er det svært at hjælpe uden præcis destination.

Og mange tak for rosen ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 18. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fashion.

Det drejer sig om Finland. Men nu har jeg lige surfet rund for at finde tråde om emnet og det ser ud til at være en beskidt forretning. Minder mere om mafiaen du handler med Stick out tongue

Jeg må komme på noget andet så...Er åben for forslag! (og nu ikke noget med sne rydning ideer)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

PepsiMax:

Hej Fashion.

Det drejer sig om Finland. Men nu har jeg lige surfet rund for at finde tråde om emnet og det ser ud til at være en beskidt forretning. Minder mere om mafiaen du handler med Stick out tongue

Jeg må komme på noget andet så...Er åben for forslag! (og nu ikke noget med sne rydning ideer)

Sjove områder Mafiaen slår sig ned i. Solcentre... Her i Tyskland styre de alle iskiosker. Det lyder crazy men der betales beskyttelses penge mm, for ellers :S

Finland er på en del områder oldschool, så du kan jo evt finde noget smart og praktisk fra DK og begynde at importere...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Cancergrill er der vel heller ikke rigtig nogen fremtid i.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Gjersvik:

Cancergrill er der vel heller ikke rigtig nogen fremtid i.

Mvh. Rune.

Det er så næste problemstilling ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pepsimax.

Har læst at du skal til Finland, men hvis det var at du ville investere i et solarie så tror jeg der ville være et marked på island, økonomisk krise, da lige et sted for dig Smile

Men da jeg tænkte over dit navn, så tænker jeg på en idé jeg havde for ca ½ år siden.
Nemlig at investere i nogle sodavands automater, smide dem i et solarie (hehe), motionscentre eller indkøbscentre osv.

Ved ikke om det var noget  for dig?

 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)