Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bortkomne maxibreve og pakker hos PostDanmark

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 26. Jul 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej ærede forum-medlemmer!

På vores nye herre undertøjs butik intimo.dk udsender vi varerne i en flot gavepost der er sort og giver et rigtig flot indtryk når man får den, men vi er lidt nervøse.

En typisk pakke har en værdi af ca. 300 kr. og vejer omkring 400 g. Vi er i tvivl om vi bør holde os til pakke eller benytte maxibreve - der er lidt billigere.

Derfor ville vi høre jer: 

            "Hvad er jeres erfaringer med PostDanmarks forsendelser og bortkomne varer?"

Med venlig hilsen,
Nico

Fra Århus
Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Min erfaring er at du skal ikke sende mere som brev end du har råd til at miste.

 

du sparer 22 kr hver gang de sender som brev i stedet for pakke, så hvis pakken værdi + dit extra arbejde er =350 kr

 

så kan du tillade dig at miste 1 ud af 15 breve, så kan du jo vurdere hvor attraktiv brevet ser ud, hvis du kan få det til at ligne en bunke regninger bliver det nok ikke væk. Men vil kunder ikke sætte pris på at modtage en lækker forsendelse.

Hilsen IDzone ApS - Improve RFID Rita Westergaard www.rfid-idzone.dk
Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg sender alt som pakke stoler ikke på postdanmark siden de smider breve & pakker væk for mig...
På pakker kan man da se hvor de har smidt den væk (når de alså husker at scanne pakken ind).

Fik et brev fra banken igår sendt som A d. 12/8-2006 fik brevet d. 17/8-2006 så der kan man ikke engang stole på dem...

Postdk erstatter heller ikke breve...

Fra København
Tilmeldt 26. Jul 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogle der har statistikker på hvor mange % der bortkommer af MaxiBreve, Breve og Pakker?
Mvh,

Nico



Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Er også holdt med at sende som brev, da det er over 10% der ikke kommer frem.

 

Fik i øvrigt d. 31. juli, 5 breve fra 5 forskellige afsendere alle stemplet d. 20. juni. 

Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Såvidt jeg husker forsvandt der sidste år omkring 57000 breve (det der kom klager over). Hvilket svarer til 0,0004% (jeg mener det er det korrekte tal) af den samlede brevmængde post danmark håndterer.

Ken: Spændene blog, men huskede du at tjekke hvornår kuverten var stemplet?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

 

Gennem min webshop har jeg over de sidste 2 år vel ca sendt 300 maxi breve.....alle er til dags dato kommet frem.

 

Måske har jeg været heldig:-)

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi ser på, hvor stor værdien varen har, og hvor meget af den vi har på lager. Ved store bestillinger bliver det sendt ud som pakke, og mindre som brev. Siden vi startede i september, er kun et brev som er blevet væk. Vores forsendelse er også meget kedelig, men vi arbejder på at gøre indpakningen mere spændende der er indeni.

 

Hilsen

 

 

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 18-08-2006 16:07:24
Forfatter: Mikkel Jørgensen
Såvidt jeg husker forsvandt der sidste år omkring 57000 breve (det der kom klager over). Hvilket svarer til 0,0004% (jeg mener det er det korrekte tal) af den samlede brevmængde post danmark håndterer.

Ken: Spændene blog, men huskede du at tjekke hvornår kuverten var stemplet?



Sendt d. 16/11-2005 (står osse på brevet)

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)