Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firma i Rusland

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Aug 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i mange år arbejdet på diverse opgaver i Rusland. Nu er det kontor (firma) som vi har arbejdet sammen med ved at blive nedlagt, ikke p.g.a. manglende opgaver eller andet, men p.g.a. nogle omstruktureringer. Vi er så 3 fra dk og en fra Rusland der vil overtage firmaet (den daglige leder). Er der nogle der har et bud på hvorledes registreringen af firmaet sker? Om vi skal lave et dansk firma med datterselskab i Rusland, eller et russisk firma med danske ejere?


Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lars.



 



Jeg vil foreslå at du lader dit selskab registrere i Danmark, idet der muligvis kan være nogle juridiske aspekter i det. Endvidere sker registreringen på Webreg, hvor du kan registrere din virksomhed.



 



Hvis det giver anledning til problemer vil jeg gerne hjælp dig.



 



Med venlig hilsen



 



Jens Peter

Basic Regnskab & Kontorservice
www.basic-regnskab.dk


 



Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lars

Det kommer helt an på hvor de 3 danskere er. Og det kommer også an på hvor jeres kunder er. Det kan være ganske omkostningsfuldt at have et fuldt ejet datterselskab i Rusland, da det vil skulle indarbejdes i det danske moderselskab. Der er også en masse andre regler - sikkert nogen I allerede kender og arbejder under, men det kunne f.eks. være at I skulle have arbejdstilladelse i Rusland, forsikringer etc etc.

Et umiddelbart skud fra hoften ville være, et dansk selskab med en russisk medarbejder i udlandet.

 

mvh

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)