Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshop søges.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang med at søsætte et nyt projekt og mangler en webshop. nu er mine spørsmål.

Kan man overtage en eksisterende webshop m. kortbetaling? i så fald hvordan fungere det i praksis? og kan det betale sig?

Er der nogen som ved hvor man finder sådan en?

Hvad er prisen for en webshop m. ca 20-30 varenumre og kort betaling hvis den er ny. her snakker vi en ganske enkel en med følgende sider.  om os - handelsbetingelser - kontakt og endeligt shoppen.?

Alle design elementer, grafik og billeder og tekst leveres klargjordt 

 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, Ved ikke om du skal bruge en ny, men vi kan godt lave noget billigt for dig hvis det skulle være? Du kan kontakt mig på mail: krii08@hotmail.com mvh Kristoffer
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Morten,

Efter en konkurs hos en af vores tidligere kunder, har vi overtaget deres shop. Den er klar mm og du kan faktisk søsætte den fra dag til dag. Administrationen er super bruger venlig, navnet er der 10 års trademark på i DK mm

Der medfølger et kundekartotek på 3500.

Hvis det har interesse, så sig til. Vi skal bare af med siden. Så skriv en PB og du kan få et link og vi kan ordne resten der. Det skal siges siden har været online i 2 år, dog lukket ned de sidste par mdr.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan tilbyde dig en professionel Magento shop (se demo her) inkl. unikt design, samt hosting og betalingsgateway i et år til kun 9.995,-

Hvis du vil vide mere er du velkommen til at kontakte mig herinde eller læse mere her: http://getashop.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Du kunne overveje at etablere en Shopify webshop. For den helt enkle udgave, er prisen et månedligt abb. på $24 og 2% transaktionsafgift. 

Jeg kan hjælpe med en gratis basisopsætning. Mht. kortbetaling skal du have en aftale med PBS og vælge Quickpay som betalingsgateway.

Se nærmere Shopify Eksperten

Venlig hilsen
Ole 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene, jeg bliver klogere og klogere : ) det er fantastisk eller I LOVE IT som cream kongen ville have sagt.

kom endeligt med flere forslag. 

Tilmeldt 18. Sep 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Vær opmærksom på, at selv om du overtager en webshop med eksisterende PBS-aftale, skal der ansøges om en ny aftale med PBS på grund af de nye ejerforhold.

Held og lykke med projektet

Thomas

E-købmand af guds nåde

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)