Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brugervenlighed og førstehåndsindtryk

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
har i tænkt på at ændre rækkefølgen?

så man først kan oprette sin ønskeliste og derefter bruger de sekunder det tager at indtaste oplysningerne om en?
For mig er det noget andet at have brugt 5-10 minutter først på at lave en ønskeseddel, så bruger jeg med glæde 30 sekunder på at oprette en bruger for ikke at have "spildt" de første minutter.
Men det kan godt stoppe mig hvis jeg først skal "spilde" min tid på at oprette en bruger.
ved godt det ikke er mange sekunder vi snakker om her, men rent psykologisk er der stor forskel, ved ikke om det er sådan for flere end mig? - Dette er lidt inspireret af vores administrators indlæg om kodyl-pryl, hvis du har læst det?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 26-11-2006 11:15:15 Forfatter: Centry har i tænkt på at ændre rækkefølgen?
Men det kan godt stoppe mig hvis jeg først skal ''spilde'' min tid på at oprette en bruger.
ved godt det ikke er mange sekunder vi snakker om her, men rent psykologisk er der stor forskel, ved ikke om det er sådan for flere end mig? - Dette er lidt inspireret af vores administrators indlæg om kodyl-pryl, hvis du har læst det?

 

En bruger inkl. alle oplysninger er for os tre gange mere værd, end en bruger kun med navn (da vi bedre kan målrette de annoncer han/hun får). Men derfor kunne vi selvfølgelig godt dele tilmeldingen op i to trin, hvor begge stadig var obligatorisk. Når man så har oprettet mail og navn, kommer resten af felterne... var det noget i den retning du tænkte på?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 26-11-2006 02:31:27 Forfatter: Oplevelsesgaver.dk
Cool ide - måske kan vi lave noget sammen :-)

Jeg vil i hvertfald lige tjekke jer ud.


 

Hej Rasmus,

 

Du sender bare en mail, hvis du finder på noget interessant :)

Det er en fin side du har dig. Et lille tip ville dog være, at sætte den op til også at fungere uden www.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kan man evt også gøre, men det jeg tænkte på var at man først laver sin ønskeliste og derefter skriver alle sine data ind, bare ændre på rækkefølgen, hvor i vist nu først opretter brugeren og derefter laver man sin ønskeliste. Ville jeg måske hellere lave ønskelisten og derefter oprette brugeren ...
Side 3 ud af 3 (24 indlæg)