Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lad være med det!

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Mette i alt (i denne sammenhæng)

MetteSkagen:
at kalde andre barnlige er ikke så konstruktivt


Jeg tog det som en kompliment - min virksomhed var intet værd uden min barnlighed og legelyst.

mvh Hans - der i øvrigt har brugt tid nok på Ove BK nu.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Hvor er der dog mange måder at bruge amino på - men den her orker jeg ikke være en del af.

Og jeg må tilstå at jeg finder tonen ubehagelig og upassende i en ellers aktuel debat.

Det har aldrig været min mening at støde nogen, men blot at give min positive mening til kende.

Alle må have en god dag :o)

 

Hilsen

Louise

 

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise

Ja det er jo ikke en super god tone i denne tråd men jeg tror det glæder for de fleste skrevne debatter at de har en tendens til at gå lidt i selvspind da vi måske ikke alle er så gode til at udtrykke os i det skrevne sprog. Jeg ved at jeg altid skal læse indlæg to gange, når jeg bliver lidt knotten (sker sjældent :-) ) ellers kunne mit egenlige budskab måske godt misforstås udenfor sammenhæng.

Men nok sagt om det. 

Det faktisk heller ikke så meget MLM delen jeg oponere imod, selvom jeg ikke har meget tilovers for de folk der er bag disse systemer, men der imod det forhold at nogen brugere pr. automatik sender indbydelser til alle nye medlemer af Amino med argumentet om at de syntes at vedkommende er spændende for så derefter at spamme dem med "Jeg har en god mulighed til dig" breve.

Du kan bare tage et view på deres profiler - super mange "er nu i netværk sammen" ofte de nye og meget få debat indlæg.

Du har ret i at man kan anvende Amino på mange måder og ovenstående er heller ikke vejen for et sundt Amino.

Men som sagt svært at gøre noget ved og jeg skal heller ikke være moralens vogter men det er bare mit synspunkt til en konstruktiv debat,

Jeg bruger selv Amino men er desværre kun blevet inviteret til at joine disse MLM netværk men jeg er nu også temmelig kritisk og måske er der ikke nogen der syntes jeg har noget godt at byde på - men det jo friviligt om man vil være med eller inviterer :-D

God dag til jer alle

De bedste Kaffe hilsner
Søren

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)