Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside - Hvad syntes du?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne faktisk godt beholde flyttehjealp.dk og bare lave en redirect til flyttehjaelp.dk. Fordi det er nok ikke kun dig der kommer til at skrive det forkert.


Tilmeldt 19. Aug 06
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej



 



Jeg følger de andre og vil også sige at din side er utrolig uprofessionel. Det ligner noget jeg lavede dengang jeg startede med webdevelopment i tidernes morgen



 



Jeg vil gerne tilbyde dig en helt ny side for mellem 2-3.000 kr.



Læs gerne mere om os på www.newravio.com  - beklager at siden kun er på engelsk.



Mvh Stefan



www.ClubTanSoroe.dk - CLUBTAN Sorø, dit solcenter i Sorø!

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skriver: "det er en prof der har lavet den". ? Hvem dog?

Kan ikke andet en sige alt det de andre har sagt..

Jeg vil også gerne tilbyde dig en ny side "1.500-3.500,-" Du skal være meget velkommen til at tage kontakt til mig.. så kan jeg kommme med et forslag!

Evt. nogle forslag til hvordan du får folk til at gå 10år tilbage ;) og bruge telefonen isted for E-mail :S "Kunne det ikke være en fordel med et udfyldnings formular. Så du fik de oplysninger du skulle bruge så slipper du for høreskade.. så er problemet bare musse skade :-P? Et system som selv kunne regne prisen ud :-D Wauu..! Så er der vist ingen problemer vel.!
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :
 

 

Tak skal i ellers have for de mange svar - er der godt nok slet ikke nogen der kan lide den - Skod

 

Nå men der faldt da et par gode tilbud dem vil jeg kikke nærmere på - Desvære har jeg ikke tid for tiden

så det må vente lidt

 

- Men på alle måder tak for svarene - selv om det lyder til at komme til at koste noget arbejdstid

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej, det var ikke det store HURAAAAA..! der løs da du viste siden..

Husk lige en ting.. alle har kommenteret den rent grafisk.. Indholdet er ok.! den er nem og finde rundt på og beskriver/illustrere tingene godt..!

Er nu stadig ikke vild, med tanken om at du vil have folk til at ringe for at få et tilbud :-S Det er der HELT sikker en anden løsning for..! Kontakt mig hvis vi skal finde den..!
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med dig

 

Har siddet og kigget lidt på din nye website og slem er min skuffelse over et flyttefirma har, så ringe en online profilering, som det du har fået lavet, du skulle forlange dine penge retur, hvis du har betalt for den website, designet er gammeldags og helt ude af tidens trendt.

 

kig på denne site som er en af de alvorlige aktøre i flyttebranchen http://www.adam.dk/adam/ 

 

jeg har selv tidliger drevet et mindre flytte firma / vognmandsforretning med 11 vogne i alt, som jeg lukkede i 1996, vores egen produceret website var langt flotter end det du har givet penge for, vi havede blandt andet en online pris liste, med udgangspunkt fra ikke mindre end 35 byer rundt om i landet, således vores kunde let og hurtigt kunne finde en pris på en opgave INDEN de ringede til os med denne opgave, det er min erfaring at kunderne var glade for denne mulighed da de, så var på forkant med prisen når de ville have en opgave løst af os.

 

Var det min website så blev den OMGÅENDE lavet om.

 

EDIT kom evt med på denne site http://www.flyttetilbud.dk/?googleads2



Venligst

René Buch

Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Til Hr Buch

 

Jeg syntes nu ikke lige af alle sider i hele verden at Adams er noget at skrive hjem om - Faktisk mener jeg at den er mere rodet end min (Og det siger jo ikke så lidt *G*)

 

Men jeg vil da gerne se den side du havde for din forretning hvis den da eksistere endnu

 

 

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen



 



Den er forlængst gået i glemmebogen den omtalte website, det eneste levn jeg har er en enkelt cd-rom med vores pris liste som vi sendte ud til vores kunder, så de ikke skulle bruge tid på at søge pris på nettet, men hurtigt og let kunne finde den på vores cd.



 



Du skal da se bort fra teksten på adam´s webside og kigge på designet, det er en pæn og god online profilering af firmaet, indholdet kan man så til evighed diskuterer.



Venligst

René Buch

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis jeg var dig ville jeg skynde mig at få lukket siden, den gøre slet ikke noget for din virksomhed i den positive retning.
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg syntes nu at adams side er meget rodet og det er ikke kun teksten

Hvad precist er det der er godt ved adams side?

 

Og teksterne vil jeg - igen understrege - er det ikke mig der har lavet

 

 

Men det lyder da næsten som om at i alle sammen er mere ked af den end jeg selv er

 

 

 

 

 

Og Magle

 

Med dine inteligente komentar burte du stille op til posten som ordføre for Dansk folkepati

 

Men du har ret den gør nok ikke noget i posiktiv retning - Hvor pokker har du læst dig til det?

 

(Jeg håber da ikke du loogede ind bare for at skrive sådan en gang plader)

 

 

Med venlig hilsen og de mest dybtfølte ønsker om god bedring

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)