Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes I

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej  Aminoer  

Jeg ville høre Jeres mening om aflønning af en Freelance sælger.

Jeg står og skal bruge/finde en Freelance sælger så hvis det er Jer eller I kender en så må I sige til.

Men jeg har set lidt på de andre her inde som søger en Freelance sælger og der må jeg indrømme at jeg smiler lidt nå jeg ser hvad de tilbyder i løn, 99,9 % af dem som søger en, skriver (Du er indstillet på at arbejde på 100 % provision) Hvis man vil arbejde for det så kan man jo være alle steder.

Og derfor vil jeg høre hvad I syntes om mit løn forslag? jeg vil give 5000 kr. + moms den første mdr. og så 25 % af salget, også kan man jo se efter den første mdr. hvordan det ser ud om sælgeren har solgt godt så man kan sætte det lidt op eller om han/hun skal have lidt længer til at komme ind i det, men 100 % provisions lønnet syntes jeg ikke man kan tilbyde.

Venlig hilsen.

Ronnie www.ballonbutikken.dk  

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

men er det egentlig lovlig at tilbyde en løn som er 100% provision???

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det ved jeg ikke, jeg vil ikke være bekendt at gøre det, men jeg tror det er lovligt nå det er en på regning man får til det, men jeg håber ikke nogen hopper på den med mindre de får MANGE %.

 

Venlig hilsen.

Ronnie www.ballonbutikken.dk

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnie:
jeg vil give 5000 kr. + moms den første md

Du giver vel ikke moms i løn ? Har jeg aldrig hørt om, heh :)

Ronnie:
men 100 % provisions lønnet syntes jeg ikke man kan tilbyde.

Det er netop det du tilbyder - du skriver at du kun vil give 5.000 kr første måned + 25 % af salget. Sådan som jeg forstår det er det kun første måned man er sikret 5.000 kr og så derefter får man kun % af salget.

Skriv lidt mere om hvad du ønsker af en sælger - fyld nogle flere informationer på - ellers får du ikke nogle seriøse henvendelse.. Det tror jeg i hvert fald ikke på!!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Mathiesen:
Du giver vel ikke moms i løn ? Har jeg aldrig hørt om, heh :)

 

Nu er jeg ikke helt sikker, men du kan vel lave et setup, hvor  freelance sælgeren (vel og mærke har en registreret virksomhed) fakturere arbejdsgiveren, således vil arbejdsgiver vel kunne betale freelanceren og kreditere det som en driftsomkostning eller lign. hvortil moms kan lægges oven i.

 

Dbh

Rasmus

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Scheuer-Larsen:
Nu er jeg ikke helt sikker, men du kan vel lave et setup, hvor  freelance sælgeren (vel og mærke har en registreret virksomhed) fakturere arbejdsgiveren, således vil arbejdsgiver vel kunne betale freelanceren og kreditere det som en driftsomkostning eller lign. hvortil moms kan lægges oven i.

Ja det kan vist godt lade sig gøre sådan. Blot ikke sådan jeg havde tænkt det skulle sættes op!!

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Jeg tror ikke du har læst det jeg skrev igennem, hvis du bruger en selvstændig sælger hvor han er på regning,  i Danmark er der moms på den slags arbejde.

Og jeg skriver at jeg vil give 5000 kr. de første mdr. og der efter ser vi om det skal sættes op, og man får fast 25 % af alt hvad man sælger.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14997
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså ved at betale 5000 kr + provision, så er den nye sælger jo sikret en minimumsløn, hvilket mange nok vil sætte pris på. Godt nok er 5000 kr ik meget, men det er da bedre end 100% provisionslønnet.

Men tvivler på at beløbet + provision er attraktiv nok til at få en af supersælgerne med på vognen. Men who knows?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville være lettere at give et bud hvis du skrev  hvad og hvilke varer du vil sælger og hvad forventer du vil at sælge ,

Med måske er der nogle der gerne vil lave det per provision % lønnet , med jeg har svært at give et bud med de info du giver Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnie:
5000 kr. + moms den første mdr.

Det var blot fordi du skrev "den første mdr." hvilket vil sige at du har skrevet det i ental - og betyder en enkelt måned. Og hvis du havde skrevet "de første mdr" betød det flere. Bare mig der går op i bagateller :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)