Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SIM kort til dankort terminal - hvilket?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Først, jeg aner ikke hvor jeg skal placere dette indlæg, men forsøger her.

Vi har nu fået vores lejede dankort terminal via PBS. Vi fik oplyst pr telefon at man kunne gå ud og købe et taletidskort hos Sonofon, Telia eller TDC med 100 kroners taletid og blot sikre sig det var åbent til GPS. Vi fik ligeledes oplyst at sådan et kort kunne klare mellem 2. og 3000 transaktioner før det løb tør.

Vi har idag været i alle tre butikker og ingen af dem forstod hvordan vi kunne få den besked fra PBS. Ligeledes var der heller ingen af dem som mente vi skulle have taletidskort, men derimod abonnement.

HJÆLP os, meget hurtigt. Hvad har I? Og hvad er jeres erfaringer? Vi skal åbne på lørdag og skal jo helst have fundet et kort meget hurtigt, så vi også lige kan afprøve osv.

Mange hilsner en meget forvirret og træt Githa, Vildbasser.dk

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er en trådløs dankort terminal, så har disse tidligere fungeret via taletidskort fra typisk TDC. Du går bare ind på en tank og køber en TDC start pakke med xxx kr taletid på, og smider simkortet i terminalen. Så kan den ringe op til PBS og gennemfører transaktionerne.

Når den er ved at løbe tør for taletid, køber du bare noget nyt på en tankstation, ringer nummeret op som står på seddel og følger guiden. På den måde fylder du nyt taletid på.

Sådan var det tidligere, og er sikker på det stadig fungere på den måde.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan heller ikke forstå, at I fik den besked. Jeg har købt en Flexi-Mobil hos CT Coin, og de satte det hele op for mig, incl. et Sonofon abonnemet til terminalen. Så vidt jeg husker, betaler jeg ikke direkte til Sonofon, men det er en del af den aftale, jeg betaler hos CT Coin.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har 2 trådløse dankort terminaler, der bruger jeg cbb mobil med automatisk opfyldning, så jeg skal ikke tænke på at den løber tør for penge, men det koster heller ingen abbonement.

Mvh.

Martin

Tilmeldt 3. Sep 05
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

De har hoejst sandsynligt sagt til dig, at den skal vaere aaben til GPRS - ikke GPS. GPS er et navigationssystem, og har intet med dankortbetalinger at goere, mens GPRS er en teknologi der goer dig i stand til at faa internet adgang fra en mobiltelefon. Det er det, du skal bruge i forbindelse med dankort terminalen. Hvis du har det, vil du kunne gennemfoere transaktioner - og det er sikkert uafhaengigt af, om det er prepaid/taletid eller abonnement. Du skal bare soerge for at der er penge nok til GPRS/data trafikken, som dankort terminalen bruger.

Fra Odense
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan kontakte Dansk Kontor Center, vi har forskellige muligheder så den trådløse dankortterminal køre optimalt via det mobile GSM netværk. Vi har teknikere der kan hjælpe, ring bare til tlf 70 22 13 11, så burde det blive løst meget hurtigt.

Tilmeldt 23. Mar 17
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 01:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kære Aminoer,

Hvad betaler i for jeres kortterminal, gebyrer oprettelse.

Hvad betaler i for korttransaktioner?

Ville i være villige til at skifte, til en billigere løsning?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)