Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adresse service ?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har tænkt lidt på om man bare uden videre kan tilbyde andre firmaer at have deres firmaadresse hos en. De  betaler for at få posten tilsendt til deres privat adresse eller hvor de vil have det hen.

Grunden til at jeg spørger at det kunne jo være en fin måde at få hjælp til ens husleje men hvordan er reglerne mht. dette?

Tak skal i have

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Du skal bare lige huske vores fantastike overvågningssamfund, og være sikker på du overholder anti terror loven.

Det lyder måske ikke som noget der kan have med dig at gøre, men det har det. Du skal have og opbevare kopi af foto id fra alle, samt "holde øje" med hvilke aktiviteter de har hos dig.

Der findes sikkert andre anti terror love du skal overholde, er ikke sikker.

En ting er sikkert, og det er der findes nogle krav til identifikation og registrering, i tilfælde af PET en dag banker på din dør fordi osama bin laden har sendt miltbran igennem din post service.

Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Senna:

Du skal bare lige huske vores fantastike overvågningssamfund, og være sikker på du overholder anti terror loven.

Det lyder måske ikke som noget der kan have med dig at gøre, men det har det. Du skal have og opbevare kopi af foto id fra alle, samt "holde øje" med hvilke aktiviteter de har hos dig.

Der findes sikkert andre anti terror love du skal overholde, er ikke sikker.

En ting er sikkert, og det er der findes nogle krav til identifikation og registrering, i tilfælde af PET en dag banker på din dør fordi osama bin laden har sendt miltbran igennem din post service.

 Smile Ja okay man må jo vælge med omhu, hvem man tager ind.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

Christian Senna:

Snip en masse sludder

Har du drukket af natpotten Christian? For du er helt ude hvor du ikke aner en dyt om det.

Jeg bruger selv adresse service midt i København og der skal ikke aflevere foto id eller andet.

 

asbb: Du skal blot sørge for at have en kontrakt med firmaet. En god til vil være hvis man også kan hente sin post hos dig. Derudover skal du også evt. have nogle regler for hvor store forsendelser du vil modtage så du ikke står en dag og skal finde plads til en 40 fod container.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Niels:

Christian Senna:

Snip en masse sludder

Har du drukket af natpotten Christian? For du er helt ude hvor du ikke aner en dyt om det.

Jeg bruger selv adresse service midt i København og der skal ikke aflevere foto id eller andet.

 

Har du nogensinde overvejet at det firma du benytter IKKE overholder den anti terror lov som de skal ????

Kan fortælle dig at jeg ved med sikkerhed der er en anti terror lov der kræver dette af virksomheder der driver post boks og adresse service,  så måske du skal undersøge lidt inden du bræer din mening ud uden nogen viden om emnet

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Niels:

Christian Senna:

Snip en masse sludder

 

Du skal desuden ikke lave citater med min navn, der indeholder tekst jeg ikke har skrevet.

Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel også fair nok med sådan en lov.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Senna:

Har du nogensinde overvejet at det firma du benytter IKKE overholder den anti terror lov som de skal ????

Kan fortælle dig at jeg ved med sikkerhed der er en anti terror lov der kræver dette af virksomheder der driver post boks og adresse service,  så måske du skal undersøge lidt inden du bræer din mening ud uden nogen viden om emnet

Sorry.... nu hvor jeg fik koblet hjernen til, så kan jeg huske at de skulle have en kopi af mit kørekort. Håber at du kan accepere min undskyldning :( Det er bare så længe siden at jeg startede der så jeg havde svedt det ud.....

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Man kan sige at den kun bliver aktuel hvis terrorister en dag vælger at benytte din service. Som niels også var inde på er der dog masser af virksomheder der ikke overholder de regler der er. Det har nok noget at gøre med de kun bliver opdaget i tilfælde af PET kommer pga terror aktivitet.

 

Så kan man jo have sin egen mening om hvad der er rigtig og forkert og hvordan man ønsker at drive sin virksomhed.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Niels:

Christian Senna:

Har du nogensinde overvejet at det firma du benytter IKKE overholder den anti terror lov som de skal ????

Kan fortælle dig at jeg ved med sikkerhed der er en anti terror lov der kræver dette af virksomheder der driver post boks og adresse service,  så måske du skal undersøge lidt inden du bræer din mening ud uden nogen viden om emnet

Sorry.... nu hvor jeg fik koblet hjernen til, så kan jeg huske at de skulle have en kopi af mit kørekort. Håber at du kan accepere min undskyldning :( Det er bare så længe siden at jeg startede der så jeg havde svedt det ud.....

 

 

Det helt i orden niels. Vil dog som jeg lige har skrevet sige at der er mange der ikke overholder denne lov.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)