Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Keder mig meget på mit job.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

For at gøre en lang historie kort, vil jeg egentlig bare høre om i havde en idé.                                            -........en idé til hvad jeg kunne lave?

 

Har jo lagt mærke til i har en helvedes masse ideér!

Siden folkeskolen har jeg arbejdet hos Danske Fragtmænd, som terminalarbejder, var der i 5 år. Var glad for jobbet, men efter de år følte jeg at det var på tide at starte på noget nyt!. Søgte så job som tilsynsførende indenfor rengøring, i februar.Fik så jobbet, og var glad for det indtil for 1 lille månedes tid siden.

JEG KEDER MIG. Jeg savner udfordringer .Jeg savner glæden ved at stå op morgenen.

Lidt om hvem jeg er  som person.

  • jeg er 25.
  • Bor i Århus.
  • glad
  • kreativ( nogen gange ;) )
  • Ikke bange for at tage fat.
  • er meget social.
  • er god til at finde løsninger til  det jeg nu går og laver.
  • omhyggelig.
  • trofast.

jeg kunne godt tænke mig at arbejde med service. elsker at hjælpe folk og gøre dem glade.

Især mennesker som måske ikke lige har det vilde overskud, ældre, enlige, børnefamilier, dovne mennesker.. 

Jeg aner simpelhent ikke hvad jeg skal gi mig til. Behøver ikke være en ny ide. bare et godt job måske. Er her nogen der kunne have nogle ideér , eller brug for lidt mere viden om hvem jeg er  så skriv endelig :)

 

 

 

 

 

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marcfc

Der er en stor chance for at lige meget, hvad vi giver dig af ideer vil det igen blive noget, der keder dig om nogen tid.

En enkel øvelse du kan lave er at lave 2 små lister:

1. Skriv 5 ting du VIRKELIG ELSKER at lave.
2. Skriv 5 ting du VIRKELIG ER GOD til

Hæng listerne op og se på dem igen og igen over et stykke tid og se på de ledetråde, der dukker op ved at se på du 2 lister sammen.
Det giver måske ikke lige en jobtitel med det samme, men det giver en retning at gå videre med.

kh.
Sophie

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)