Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brænde på bålet til bandekrig !

Side 15 ud af 15 (145 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 06:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:
Jeg ser det som mit, og samfundets ansvar, og være med til få oprettet disse defekte individer så de kan komme til at tjene samfundet igen.

Bliv besøgsven så ! :-)

Tror du ikke det vil føles som straf at blive tvangsindlagt på en af dine genoprettelsesklinikker ?

Tror du ikke det vil føles som en straf at blive stemplet som "defekt" ?

Hvordan ville du selv reagere hvis du fik stemplet? Ville du finde dig i det?

 

Umiddelbart virker det bare som om du vil erstatte fængslet med endnu mere nedværdigende strafformer.

Jeg tvivler på at en betydelig andel af førstegangs voldtægtsforbrydere- og mordere, efter afsonet som, finder det attraktivt at gå ud og voldtage eller myrde igen, næsten uagtet hvor stor en fristelse man stiller foran dem - det er simpelthen for dyrt at sidde buret inde i årevis igen.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

Tror du ikke det vil føles som en straf at blive stemplet som "defekt" ?

Hvordan ville du selv reagere hvis du fik stemplet? Ville du finde dig i det?

Det må man jo i givet fald tage sig af før man begår indbrud, vold eller voldtægt.

Jørgen Olsen:

Tror du ikke det vil føles som straf at blive tvangsindlagt på en af dine genoprettelsesklinikker ?

Lad venligst være med at lægge ord i munden på mig, jeg har kun nævnt mål ikke metode.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Anonymous:

Den "bandekrig" der efterhånden har raseret Danmark ser vidst ud til kun lige at have begyndt. HA har lige udgivet det de selv kalder et "Sjakal manifest" der for at sige det mildt ligger godt brænde på bålet til bandekrigen. Efter min mening en direkte krigserklæring.

Hvad skal vi nu forvente ? og er det et problem der kan løses ?

Har vi overhoved nogen værktøjer der kan løse dette uden at ændre på love eller lave nye ?

Man kan jo godt være lidt bekymret for at dette kan blive endnu værre en den rockerkrig der resulterede i raket angreb og lign i beboelses områder.

Sjakal manifest

 

Sjakal manifestet har eksisteret i flere år! Det er altså ikke "nyt" brænde til bålet. 

 

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Dusi:
Sjakal manifestet har eksisteret i flere år! Det er altså ikke "nyt" brænde til bålet. 

Tråden har eksisteret i årevis, så det er altså ikke overraskende.

Af de nye debatdeltagere ser det ud til at jeg og Lone er de eneste, der ikke anvender de produkter vi taler for at lovliggøre (eller i hvert fald ikke kriminalisere yderligere).

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14997
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

stophash.dk:

Hvad vi skal er, at have vendt samfundet fra at være et materialistisk sted, hvor store huse, biler, og TING, betyder mere end menneskeliv. Den dag vi kan være tilfredse med at have nok til at blive mætte, holde os varme, stole på vores medmennesker og tænde et levende lys når vi trænger til fordybelse, den dag vil der ikke være underlag til at skulle leve op til noget = behøver ikke dulme vores bevidsthed = intet behov for at eje, besidde og have alt ! (lånt fra C.V.)

Held & Lykke!!! Du glemte vist bare lige, at du lever i et samfund, som kun køre rundt pga vækst vækst vækst og vækst... Den dag der slet ingen vækst er, eller mulig vækst er, der går hjulene i stå, og verden vil falde fra hinanden. I hvertfald den vestlige del af den...

Så good luck med at få det til at ske! Men forbered dig på, at du har mange modstandere, som vil gøre alt for at holde samfundet i samme glidebane...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 15 ud af 15 (145 indlæg)