Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ny shop

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 18. Jun 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er ved at åbne min web shop www.4home.dk som sælger Italiensk design til køkkenet og bordet, så som glas, porcelæn, bestik osv.

Jeg ville være glad hvis der var nogle professionelle ”web pusher” som ville give mig deres vurdering af shoppen. 4home er ikke 100% færdig endnu, men der skulle være produkter og tekst nok til en fornuftig vurdering J

 

Hilsen

 

Claus Hansson

PS. Hvis der også skulle gemme sig en ekspert vedr. side optimering iblandt jer, så sig endelig til J

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes den ser rigtig fin ud. Den er let overskuelig og man kommer nemt frem til det produkt man søger (Hvilket jo nok er en af de vigtigste faktore) Derudover vises en søgefelt, samt betalingsmuligheder permanent i venstre side, hvilket også er rigtig godt. Synes dog at skriftstørrelsen i menuen er en anelse for stor, efter min mening. Ville nok sætte den et par pixels ned. Køb knappen under de forskellige produkter har da også en lidt for dominerende størrelse. Den skriger nærmest "Du skal klikke her uanset hvad". Tror godt man kan finde køb knappen, selvom man vælger at lave den lidt mindre.

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus,

Her får du lige et par hurtige skud fra hoften:

  • Bliv enig med dig selv om du vil dus eller Dis med kunderne, og hold dig så udelukkende til denne ene form.
  • Lav købsknappen i en anden farve - eksempelvist grøn - og gør den fladere - den nuværende form er for 90-agtig
  • Tilbageknappen på produktsider er ikke OK - selvom den er lille, skæmmer den dit design.
  • Dine betingelser omkring fortrydelsesret holder ikke. Fortryder kunden (ved forbrugerkøb) hele købet, skal HELE beløbet, også udgifter til forsendelsen til kunden, refundereres - uanset hvilken måde kunden vælger at fortryde købet på.
  • Sørg for at dine handelsbetingelser i venstre side og i indkøbskurven matcher hinanden 100% - Gør de ikke det, skaber det mistillid og så er kunder der checker handelsbetingelser væk.
  • Lige nedenunder i handelsbetingelserne skriver du hvilke lande du sender til - Tilføj Danmark Smile
  • Gør det muligt at handle uden at oprette konto / uden password. Det er fjollet, men danskerne har fået en tåbelig ide om at det er godt ikke at oprette en konto, selvom den eneste forskel er at de skal indtaste et password. Din konvertering vil blive væsenligt højere, hvis du gør det muligt at handle som gæst / uden password.
  • Tjek titel-linjen i "udtjeknings"-fasen. På den side hvor man skal vælge betalingsform, er jeg på trin 8 ud af 3 ...
  • og apropos denne side - hvorfor skal jeg igen acceptere handelsbetingelserne? Det har jeg allerede gjort tidligere i forløbet.

Håber der var lidt for dig her at arbejde videre med.

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lidt irriteret på dine priser.

Jeg blev rigtig glad da jeg så at jeg kunne spare en masse penge .. men da jeg smed 6 tallerkner i kurven fandt jeg ud af at prisen var pr Stk.. dvs de 60kr man troede var prisen for 6stk var for 1stk.. dvs prisen blev en HELT anden end man lige troede.

Det forvirrede mig ihvertfald (man kan argumentere for at man selvfølgelig ikke kan få 6 kvali tallerkner for 60kr.. men forstå mig ret.)


Ellers er de andre ting blevet sagt.. skriften er for stor.. og så skal du hyre mig til at lave dig et nyt logo.. for det der holder altså ik helt.... sorry.. men når man snakker italiensk design .. så holder det ik at have et logo der ser lidt hjemmelavet ud :) ..

Smid mig en mail hvis du kunne være interesseret.

Håber du kan bruge min feedback

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

uuh ja.. en ekstra ting... hvor sletter man evt fejlkøb i kurven?

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Colorized:

Jeg er lidt irriteret på dine priser.

Jeg blev rigtig glad da jeg så at jeg kunne spare en masse penge .. men da jeg smed 6 tallerkner i kurven fandt jeg ud af at prisen var pr Stk.. dvs de 60kr man troede var prisen for 6stk var for 1stk.. dvs prisen blev en HELT anden end man lige troede.

Det forvirrede mig ihvertfald (man kan argumentere for at man selvfølgelig ikke kan få 6 kvali tallerkner for 60kr.. men forstå mig ret.)

Helt enig - glemte dette i mit indlæg selvom det er meget vigtigt. Det her kommer du til at miste mange kunder på. Føler kunderne sig den mindste smule snørret er de væk med det samme!

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

1. lad være med at skrive så meget tekst på forsiden - vis hellere nogle produkter.

2. giv kunderne mulighed for at købe på forsiden.

3. der er mange klik for at få lov til at købe et produkt, formindsk dette så mget som muligt

4. din "køb" knap er ret stor og klodset.

5. fjern der hvor der står "katalog" oven over din menu. Det har ingen effekt - andet end man bliver irreteret over den ikke er klikbar.

6. Find side - men overvej farvevalget - jeg er ikke så vild med den brune farve. Kommer til at tænke på høm høm (lort)

7. Måske lav den sorte baggrund farve lysere evt. hvid - ville jeg syntes ville være pænt ! :)

Held og lykke med din side!!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo husk også at få lavet noget SEO

køb en af de mange glimrende e-bøger.

Seo lex

jysk e marketing

mirusseo.dk

-

lav meta tags søge ord,

lav beskrivende "title"'s på hver side, med søgeord.

Og tænk på adwords når du engang kommer igang !!

Fra Allerød
Tilmeldt 18. Jun 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Tak for dine input :)

Hilsen

 

Claus

Fra Allerød
Tilmeldt 18. Jun 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Tak for dine input og tak.

Kan godt se idéen med at man kan købe på forsiden, men jeg bliver nød til at forklare lidt om konceptet 4home, for det er jo ikke ”bare” nogle ”billige” kina produkter jeg sælger :)

Hilsen Claus

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)