Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bikes With Attitude :)

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej herinde.

Jeg håber I har haft en rigtig god weekend. Hvor er det fedt at se at der er kommet så mange kommentarer her i løbet af weekenden. Tusind tak for det Smile

@ Glenn

Tak for dine kommentarer, for din tro på produktet og dine ideer til at kommunikere med målgruppen. Jeg tror faktisk at den største udfordring bliver at gøre målgruppen opmærksom på produkternes eksistens. En måde at løse det, er jo at sælge engros og komme ud via fx cykelforhandlere, men så bliver produkterne også dyrere, og spørgsmålet er om de kan "tåle" det.....

Det er helt sikkert effektivt at begynde at lave interviews etc., men det er også ressourcekrævende. Med andre produkter har vi taget et par prøver hjem, som vi så har introduceret, og fået feedback på igennem div. markeder etc. Denne fremgangsmåde vil vi også foretrække med disse cykler, men så samarbejdsvillige er fabrikken ikke :(

@ Anne.
Nogle af modellerne har gear som standard - andre af cyklerne kan man vælge en lidt billigere udgave uden gear eller en version med fx 3 indvendige gear.

Jeg kan godt forstå din dreng godt kan lide vores elektriske løbehjul - de er også rigtig populære Smile OG så er det da bare rigtig fedt at se at målgruppen ikke "kun" er unge drenge. Sådan Yes

@ Kasper
Tak for din kommentar. Jeg er glad for at du er så positiv overfor designet :)

Og mht. dit spørgsmål om jeg er klar til at agere cykelsmed. Nej. Men vi har til gengæld kontakt til en rigtig god cykelsmed, der også står for reperationer etc. på vores andre produkter - så her er vi dækket nogenlunde ind. Men der kommer helt sikkert en udfordring, for som du selv siger, så er det normal praksis at cykelforhandlere efterspænder cyklerne efter fx. 1 måned. Sælger vi cyklerne over interenettet, så bliver dette jo praktisk talt umuligt.

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 07:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg hiver lige fat i denne gamle tråd igen, for nu har vi nemlig fået mulighed for at forhandle nedenstående cykel fra en tysk grossist. Det betyder at vi kan bestille i mindre mængder, så nu er det lidt mere realistisk. Det er bare super fedt, for jeg synes sgu cyklen sparker R** Geeked

 

Er den ikke fedt?? :)

Hilsen Morten

Fra Østerbro
Tilmeldt 14. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes det er alt for fede.

Utroligt at gadebilledet ikke har flere af disse modeller. På Bernstorfsvej er der en forhandler der nogen gange har deres "harley davidson" cykler udenfor til skue, og personligt er jeg meget imponeret. Var jeg 18 år igen, ville jeg købe!

Og det er måske dér problemstillingen ligger - målgruppen er måske for snæver?

 

 

Partner @ The Social Agency 

Fra Østerbro
Tilmeldt 14. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Skulle stå "DE" er alt for fede. Selvfølgelig

Partner @ The Social Agency 

Fra Nørre Alslev
Tilmeldt 26. Dec 08
Indlæg ialt: 81
Fra  United Web Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Se bare at få dem hjem... jeg køber en...Wink

(og måske en til knægten, hvis de kommer i børnestørrelser)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 04:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stenderup & Jan

Fedt at i er så positive :)

Der var en anden der sendte en PM og spurgte efter flere detaljer. Vi har ikke fået cyklerne hjem fra grossisten endnu, men her er der da lidt mere info:

Skivebremse både for- og bagtil

Sædehøjde er 71cm

 

24" x 3" hjul/dæk i chopperstil med

Cykel er fra USA.

Tysk pris er EUR 399,- og jeg forventer at den danske pris ligger på samme niveau.

Hilsen Morten

Fra Østerbro
Tilmeldt 14. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt!

Partner @ The Social Agency 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 02:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Smile

Så er det første parti af denne fantastiske cykel på vej hjem. Jeg glæder mig selv som et lille barn til at komme ud og cruise på den (har selvfølgelig også bestilt en til mig selv he he)

Der er også andre der har tilkendegivet deres interesse herinde. Hvis i stadig er interesseret i cyklen, så send mig en besked, så skal jeg holde dig opdateret med den eksakte leveringsdato - og selvfølgelig give en god Amino-Pris Big Smile

Hilsen Morten

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)