Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobilbrugere surfer også på nettet...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 8. Jul 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Denne post ligger også andre steder på amino. Det er ikke et bevidst forsøg på at spamme! Responsen har været lidt skuffende, så jeg håber I vil give en hånd Smile

Lige som appetitvækker...

En undersøgelse (link) i USA har vist, at 40% af iPhone ejere primært bruger deres iPhone, når de skal på nettet. Hvis man tænker på, at Apple, på to år, har solgt over 21 millioner enheder, er det måske på tide, at man også ser på det mobile marked, når man tænker online strategi.

...og det er ikke kun iPhone brugere, som surfer på deres mobiltelefoner.

I forbindelse med min hovedopgave til Multimediedesigneruddannelsen er jeg i gang med at undersøge det danske markeds potentiale, når det gælder hjemmesider designet til mobiltelefoner.

Hvis du ejer virksomhed, eller har noget at gøre med jeres virksomheds online strategi, har jeg brug for din hjælp.

Her er et link til et online spørgeskema, jeg har lavet. Længden variere alt efter hvad du svarer men dog maks. 10 spørgsmål, og det tager maks. 3 minutter at besvare.

På forhånd tak!

Mvh.
Peter Arnold
Erhvervsakademiet Århus

PS. Sidst i spørgeskemaet er der mulighed for at indtaste din email adresse, hvis du vil have de endelige resultater at vide.

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige lagt et svar.

Ros for let og overskueligt spørgeskema.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)