Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et godt navn?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Stefan

 

Jeg sidder og griner lidt, ved nu ik om dine øvrige kunder vil se det som positivt at du har ref. til mit projekt *S*

 

Dog kan jeg fortælle dig en snit pris i den avis ligger på ca. 160 kr dagligt og jeg tror ikke på 50 % af opringerne giver et reelt besøg det er nok tætter på de 10 % og slet ikke, at de har en indtægt på så højt et beløb pr. gæst - jeg tror deres snit ligger på omkring de 750 kr.

 

Det giver jo så en meget lav pris og den er jeg ikke helt sikker er holdbar sat op mod udviklingsprisen af denne tjeneste, men ideen er sjov at arbejde med.

Venligst

René Buch

Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :
160 kr. dagligt, med 10%= 16 kr. pr kunde. 16/750=2,1%

 

Du kan da snildt tjene penge, hvis du tager en ti''er pr. henvisning? kaldet koster dig 1,5 kr. 8,5*,8=6,8 i profit + faste omk. er der bare 100 opkald om dagen, har du 680 om dagen... el. 20400 om måneden... JEG ER RET SIKKER PÅ AT DER ER FLERE END 100 DANSKERE OM DAGEN DER GÅR TIL LUDER??!?!?!!!!

Stefan Avivson

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 03:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Stefan

 

Jeg kan godt se din ide.

 

Men er bare lidt usikker på om direkte kontakt nu også er så smart?

 

Jeg ser en mulighed for at mine kr de bliver væk ved det system, som jeg forsår ved det system du tænker på er, at jeg har et tlf. nr som eks. er 70 200 XXX, dette ringer mine annoncøres kunder op og taster den kode den pågælde pige / klinik har, eks. 25145 sker dette 5 gange om dagen, at denne kode bruges ja, så har jeg tjent 5 gange gebyr, på denne ene kunde ....... hmm .......

 

Lige med antaller at besøgt hos pigerne - Ja det er noget de holder helt ind til kroppen og ikke fortæller til ret mange. Så det er en info der er vildt svær at få fat i. Men modsat så er det jo bare at finde det ca antal der er af piger og gange dette med eks. 2 eller 15 alt efter ens overbevisning om antallet af OPRINGNINGER.

 

Men 10,00 kroner pr. opkald, så bliver det hurtig en mega dyr reklame måde for pigerne, da de ingen kontrol har over antallet af tlf. opkald. Jeg kunne jo bare få 20 folk til at sidde rundt om i landet og få dem til, at ringe disse piger / steder op engang hver, dagligt, så jeg ser en STOR mulighed for misbrug og skal derfor have undersøgt mulighederne omkring begrænsning af et evt. misbrug. Måske skal dette gøres ved at det samme tlf. nr. højst kan foretage 10 opkald i systemet dagligt men så skal gæsten jo indtaste sit nr. eller det skal reg. automatisk. Jeg tror denne pris skal meget langt ned på ca 2,50 kroner pr gang, måske enda helt ned på 1.75 kroner. Det vil være at skyde sig selv i foden at sige til pigerne, at de bare skal fortælle om de har haft besøg, så trækker jeg prisen fra deres konto, den holder bare ikke vand, for de vil jo alle som en gerne have reklamerne GRATIS.

 

Altså kun 1 enklet krone i profit eller mindre, dog er jeg STOR tilhænger af udtrykket - MANGE BÆKKE SMÅ, GØR EN STOR Å - men det skal jo også kunne løbe rundt for mig. Det vil dog betyde at ALT mit nuværende arbejde gennem 3½ år stort set er spildt, hvis jeg hopper over på denne måde at gøre det på, nu ligger min holdning til at kunden SKAL kende den ENDELIGE pris ved oprettelsen af annoncen og det er ikke muligt med denne måde via det tlf. system.

 

Dog vil jeg lige nævne jeg har det formøse INDEXTAL for antallet, af endelige besøg hos pigerne, men det har taget mig MEGET lang tid at få fat i, for slet ikke at tale om den tid der er brugt på, at kontrolerer dette indextal.

 

Mit nye problem med denne drejning ligger i, at jeg slet ikke har nogen ide om antallet af OPRINGNINGER.

 

Jeg er klar over en god del kunder slet ikke ringer til pigerne, men bare køre direkte til adressen, dette kunne dog stoppes ved ikke at tillade adressen i deres annoncer, men det ser jeg ikke som muligt, da det er helt normalt for denne type annoncer at de oplyser deres adresser.

Venligst

René Buch

Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad med brugerbetaling så? Lidt á la dba.dk

 

Dog, for at sikre dig "forbindelsen" stadig benytte sig af telefonnummeret med kode...

Stefan Avivson

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan


Først tak for en god dialog *S*


Når det er sagt, så er mit mål jo helt alt få ekstrabladet til at holde op med, at have disse annoncer i deres medie og de alle ligger hos mig. Dog tror jeg ikke på disse to ting nogensinde vil ske, men håbet er jo grønt.


En af mine baggrunde for forsat at arbejde på dette projekt er at fjerne brugerbetalingen, som i dag ligge i købet af EB som efterhånden koster 12,- kroner om dagen, på et år vil dette løbe op i over 4.000,- kroner hvis man køber EB dagligt - da jeg jo helst vil mine annoncører det bedst mulige, samt forsøge at fjerne den daglige brugerbetaling for min websides besøgende, ser jeg det ikke som en løsning af lave et koncept á la dba.dk - men igen din ide er ganske udmærket - men passer bare ikke lige til den måde jeg har forestillet mig at gribe dette projekt an på.


Mit middel for at få disse mange annoncer ind på min website, er enkelt - BILLIGE ANNONCEPLADSER - som har masser af ting som EB i avis form ikke kan byde på, heller ik eb.dk kan tilbyde disse ting. Herunder en let og nem måde, at få en flot website inkl. billeder taget af en yderst professionel og meget dygtig fotograf, for under 4.500,- kroner samlet. Tilbudsprisen i den første tid vil endda ligge godt under den nævnte pris, du ville vide dette er meget billigt hvis du har haft en fotograf til, at hjælpe dig med en opgave af en eller anden art.


For mig går det ikke ud på, at tjene mest muligt med dette projekt, men holde udgifterne fra livet og skabe et overskud der lige er stort nok til jeg kan leve af dette. Var mit mål at tjene mest muligt ja, så er det nok den helt forkerte vinkel, jeg har som udgangspunkt til mit projekt.



Venligst

René Buch

Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil mene at din model bliver lidt problematisk... Jubii, vil være en STOR konkurrent!  Men hey, man skal jo prøve sig frem...

Stefan Avivson

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Ved ikke om den med den professionelle fotograf er en stor fordel for
pigerne... 4500 kr er måske nok billigt i forhold til hvad en fotograf
normalt tjener, men i forhold til at de får en veninde, ven eller anden
til at skyde nogle gode billeder med et digitalkamera (stort set alle
kender jo efterhånden en med et næsten prof. digitalkamera) er det en
høj pris, selvom kvaliteten selvfølgelig ikke er helt den samme... Men
er den 4500 kr værd den forskel?



Stefans idé synes jeg er supergod, for du tilbyder jo reelt tøserne et
mersalg, som de ikke ville have haft uden dig, og det må jo være penge
værd. Og selv hvis det kun er 10 % der bliver kunder, vil prisen pr
kunde ved 10 kr pr opkald være 100 kr, det efterlader jo stadig 650 kr
i ekstra profit, i forhold til hvis de ikke havde fået de 10
telefonopkald, hvis indtjeningen vel og mærke er 750 kr pr kunde.



Måske den kan kombineres med det du brygger på... Det er jo ikke
utænkeligt at der er nogen som foretrækker en fastpris model, og andre
der foretrækker en "no cure, no pay" model, hvor de kun betaler for
henvisningerne.


Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan


Ja jeg er bestemt klar over hvem jeg har som konkurrenter og ved at dette marked trænger til lige mit produkt *S* Optimist skal man jo være når man begiver sig ind på et så hård marked som annonceslag jo er.


Jeg har den klare fordel at min pris er let at gennemskue for alle, ingen tillægs ydelser.


Hej Rasmus


Nu skrev jeg prisen vil være UNDER 4.500,- kroner – jeg vil naturligvis ikke afslører den pris, jeg har forhandlet mig frem til sammen med den pågældende fotograf, inden mit projekt går i luften. Det skal være en BEHAGELIG overraskelse, smiler stort


Ja det er helt rigtig der findes mange gode digicam rundt om i de danske hjem, men uha jeg har set mange rigtige dårlige billeder af piger der forsøger at præsenterer sig selv bedst muligt. For mig at se er mange af disse billeder ikke på et niveau hvor de kan betegnes, som gode nok til at jeg vil lukke disse ind på min website, for den skal OSE af HØJ KVALITET, om ikke andet så mindst på billedsiden. Fordelen ved at benytte en god fotograf er, at alle billederne så bliver belyst på den rette måde og det derigennem givetvis vil forhøje antallet, af besøgende hos mine annoncører. Dette gør jo så at de bibeholder deres annoncer hos mig, og når pigerne i nabo klinikken så finder ud af mine annoncører har god gevinst ved, at annoncerer hos mig ja så vil de nok også komme med.


Til Begge


Ja jeg har også tænkt på at kombinere fastpris aftale med ”no cure, no pay” således, at jeg til gode ser begge behov eller måske endda tilbyde begge dele i sammensætning på en eller anden måde.


Jeg er selv ret vild med den ide ( no cure, no pay ) – dog skal der lige udvikles en måde at håndterer dette på.


Venligst

René Buch

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 29-08-2006 20:57:21 Forfatter: Rasmus Fredslund Hansen Men er den 4500 kr værd den forskel?

Hehe... Rasmus har du nogensinde gjort brug af en professionel fotograf??

 

Dato: 29-08-2006 20:57:21 Forfatter: Rasmus Fredslund Hansen ......til at skyde nogle gode billeder med et digitalkamera (stort set alle kender jo efterhånden en med et næsten prof. digitalkamera)

Nu er det jo ikke kameraet der gør en god fotograf, eller et godt billede for den sags skyld! Der er også en grund til at du kan tage penge for at spille musik til fester med dit mobildiskotek, de fleste har jo (undertegnede har i hvert fald) et lækkert musikanlæg der kan klare opgaven... ;-)

Pigerne her skal jo sælge deres produkt som alle andre "erhvervsdrivende"... så det vil da i høj grad være med til at højne effekten af deres annoncering, og Hr. Buchs produkt...

 

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Matt

Vil da lige sige dig tak, for din opbakning til min holdning om fotoopgaverne *S*



Venligst

René Buch

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)