Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.ads-danmark.dk "stjæler" vores design etc.

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 13. Jun 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der igen kommet besked fra www.copysafe.com om at nogen har "sjålet" fra vores site. Også denne gang ryger de videre til advokat asap. med mindre de betaler en pæn sum penge for krængelse af ophavsret.

Men hvor meget synes I vi skal kræve denne gang ?

Prøv at sammenlign opsætning, tekster og kildekode/metatag på følgende sider og lad mig vide hvad I synes:

http://www.ads-danmark.dk/


http://www.ads-danmark.dk/kontakt.php

http://www.timmer.dk/kompetencer.asp

Se kildekode fra sitemap - ikke meget de har gidet ændre!!

meta name="keywords" content="ads denmark aps, webdesigner, jesper bak, billig webshop, billig CMS" />
<meta name="description" content="Webdesigner Jesper Bak - programmør, grafiker og webdesigner med spidskompetence i kreativt og fangende webdesign" />

meta name="keywords" content="timmer, webdesigner, mads timmermann, billig webshop" />
<meta name="description" content="Webdesigner Mads Timmermann - grafiker og webdesigner med spidskompetence i kreativt og flot webdesign" />

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Sådan noget lort var ?

Det kan godt være jeg spøger lidt dumt men hvad er www.copysafe.com er det noget man kan blive tilmeldt eller hvordan forgår det.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvad man kan kræve.. Men jeg ville være fræk nok at sige 10.000 + moms og hvis der ikke betales inden for 2uger så pålægges der 500,- pr dag.?

Jeg har ikke meget tilovers for at folk stjæler ens design og ved ikke om det er lovligt at lave sådan et krav som jeg ville..

 

hvis det var i USA kan du sikkert kræve 100x så meget.P

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads99:
Men hvor meget synes I vi skal kræve denne gang ?

O kr.

Jeg synes ikke at sammenfaldet er så stort, at der er tale om en krænkelse af nogen ophavsret. Med mindre du synes advokatstanden skal have et krisetilskud vil jeg lade sagen være og komme videre med min forretning....

Henrik

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke så stort? Så vidt som jeg forstår var kildekoderne stortset identiske? Ja der er ændret farve og lidt ting i det, men de tager stadgivæk hans side.

Tilmeldt 13. Jun 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nope..det er vigtigt for os mhs til søgemaskine optimering etc. at folk ikke bare kopiere vores koder o.lign uden at det har en konsekvens. Så vi kører altid disse sager til ende.

Fra Olsen
Tilmeldt 25. Jun 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg skal være helt ærlig, så er lighederne ikke så store.

Den øverste menubar er helt klart den samme - og da I "kom først", skal de andre finde en ny. Fair nok.

Udover dette er der bare elementer som ligner hinanden, men en uvidende kunde, eller gæst på siderne, ville ikke lægge mærke til at de ligner hinanden.

Peter Olsen.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt følge dig mads, så som jeg skrev tidligere ville jeg give dem 2 ugers frist til at betale.

 

Det sjove er jo så også at de selv designer Hjemmesider, så det finder jeg da lidt pudsigt de stjæler sig til succes:)...

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter:

Hvis jeg skal være helt ærlig, så er lighederne ikke så store.

Den øverste menubar er helt klart den samme - og da I "kom først", skal de andre finde en ny. Fair nok.

Udover dette er der bare elementer som ligner hinanden, men en uvidende kunde, eller gæst på siderne, ville ikke lægge mærke til at de ligner hinanden.

Det virker til at koderne er vigtige for Mads99.. jeg tror heller ikke man slipper billigt afsted med at stjæle facebook og ændre lidt på designet, farver og flytte en menu til højre istedet venstre eller lign..? lidt ekstremt eksempel, men stadigvæk..

Fra Olsen
Tilmeldt 25. Jun 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Bautik:

Du har selvfølgelig ret, men jeg havde ikke lagt mærke til lighederne på de to sider, hvis ikke det var fordi Mads99 havde informeret mig om dem.

Peter Olsen.

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)