Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SUPER sælger søges til god provison

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Grundet til dette er at man så skal hører på en masse kommentarer fra sådan nogen som dig der alligevel ikke er interesseret... hvorfor overhovedet skrive et indlæg i en tråd man overhovedet ingen interesse har i alligevel???

Nå men denne tråd bliver slettet nu, gider ikke hører på alle mulige useriøse indlæg.. jeg syntes folk skulle svare på indlæg frem over når man havde en interesse i det, ellers lad være!

Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der ved hvordan man sletter sine tråde?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

EagleGolfShop:

Nogen der ved hvordan man sletter sine tråde?

Det kan du ikke! (heldigvis)

Du har ikke ejerskab over tråden bare fordi du har startet den.

 

Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Fandt jeg ud af.. tak for svaret Mikkel ;-)

Tilmeldt 6. Aug 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Du ved jo ikke om jeg måske var den helt rette, jeg ved det heller ikke for jeg ved ikke hvad det er jeg evt. skal sælge. Det kunne jo være jeg have interesse i denne tråd. Men ved ikke andet end at du søger en super sælger.

Jeg er ikke ude på at jorde dig eller noget. Men hvis man vil tages seriøst er man også nød til at som min. fortælle hvad jobbet går ud på. Der er forskel på at sælge tekniske maskiner eller om man "bare" skal sælge slik.

Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg med på, men også derfor jeg skriver at man kan kontakte mig pr. mail, det er vel et frit land vi lever i, om jeg vil gøre det på den ene eller den anden måde, kommer vel ingen ved.

Når jeg nu skriver at man kan kontakte mig pr. mail for at få yderligere oplysninger, så er det vel sådan det er, og ikke jer andre der bestemmer om jeg skal gøre det på den ene eller anden måde.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

hihihi fantastisk. jeg tror jeg ville give penge for at se jer i samme bix hehe ka i ha en super duper aften.

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Thisted
Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 79
Fra  Apps4all ApS Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke forstå at man som dig opretter en tråd i dette forum, hvis du ikke vil høre på den feedback der kommer.

Som det er nævnt ovenover er der ingen der er ude på at skyde dig i sænk, men Amino er et sted hvor feedback og konstruktiv kritik er en væsentlig del af ideen bag.

Hvis du har en spændende ide eller produkt, hvorfor så ikke fortælle om det for at skærpe interessen og forøge chancen for henvendelser? Det virker useriøst at du forventer folk henvender sig uden at vide hvad de henvender sig om? Enten har du ikke gjort dig tanker om hvilken person du faktisk søger, eller også er dit mål bare at få flest mulige til at henvende sig.

Det er helt korrekt at det ikke er dig der søger jobbet, men en god øvelse for dig ville være at lade som om det var. Hvad ville få dig til at blive interesseret?

Jeg er sælger og meget nysgerrig og opsøgende, men helt ærlig så skal der altså være en smule seriøsitet bag, før jeg overhovedet ville overveje at henvende mig på sådan en annonce her.

 

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:
Det kan du ikke! (heldigvis)

De berømte 1000 kr til Røde Kors og en kvittering til MT - så kan det være at han vil overveje det. Den kunne være meget godt givet ud....Big Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:

Mikkel Mikjær Christensen:
Det kan du ikke! (heldigvis)

De berømte 1000 kr til Røde Kors og en kvittering til MT - så kan det være at han vil overveje det. Den kunne være meget godt givet ud....Big Smile

Kan man stadig det, var det ik kun et enkeltstående tilfælde?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)