Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

KOMPLET HJEMMESIDE TIL UNDER 2000 KR. ?????

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen,

Vi står og skal have lavet en pro. hjemmeside, dog kan Vi godt mærke krisen her i vores ny opstartede firma.

Vi ville hører om der er nogle der kan lave en komplet hjemmeside til os for under 2000kr. der skal ca. være 6 faner. Vi har købt domæne.

Hvis dette er muligt, er i velkomne til at skrive herinde eller tage kontakten til os på følgende mail:

Mail: clubunique@live.dk

Mvh

Deniz

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Inden du bliver bombet med tilbud og spørgsmål, kan det kun anbefales at du uddyber det hele lidt mere...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig, Jeg vil faktisk helst give et eksempel.

Den hjemmeside jeg er faldet for, eller i hvert fald design mæssigt gerne vil have er ligesom  www.bibob.dk. Denne hjemmeside har netop den opbygning jeg ønsker, dog vil jeg gerne have det i "itunes" farver. Og så skal det også lige siges at vi ikke beskæftiger os med telefoni. Så vi har ikke alle de detaljer de har på deres hjemmeside.

 

Fra Olsen
Tilmeldt 25. Jun 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

I er nødt til at fortælle noget  mere om jeres firma, så folk ved hvad de står med.

Peter Olsen.

Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært at sige når vi er nyopstartede med en helt unik ide, men vi kan i hvert fald fortælle at vi beskæftiger os med elektronik.

Men det er vel da muligt at komme med et bud på om det kan lade sig gøre eller ej, og herefter kan har vi jo letter ved at fortælle i detaljer hvad det hele drejer sig om.

Tilmeldt 26. Oct 06
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

clubunique:

Hej Allesammen,

Vi står og skal have lavet en pro. hjemmeside, dog kan Vi godt mærke krisen her i vores ny opstartede firma.

Vi ville hører om der er nogle der kan lave en komplet hjemmeside til os for under 2000kr. der skal ca. være 6 faner. Vi har købt domæne.

Hvis dette er muligt, er i velkomne til at skrive herinde eller tage kontakten til os på følgende mail:

Mail: clubunique@live.dk

Mvh

Deniz

Hvis din virksomhed kun ligger på nettet, ville jeg ikke nøjes med 2000 kr. Tænk på at det er det første indtryk dine fremtidige kunder får af din virksomhed! Så medmindre det er en for sjov virksomhed ville jeg ikke spare på dette.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej clubunique

Det er dejligt at høre at i ønsker at komme frem. Nu har jeg bare et ekstra spørgsmål. I hvor høj grad har i tænkt jer at hverve kunder via jeres hjemmeside? - Skal den have funktioner som kontakt mig osv? eller er "call to action" at ringe til jer?

Hvor mange produkter har i? 

Hvis det bliver jeres primære salgskanal, kan jeg på ingen måde anbefale et budget på 2.000 kr. du får simpelthen ikke en effektiv nok hjemmeside til de penge, selvom der sikkert er en del der vil tilbyde at lave det for så lidt. Er der derimod bare et slags online visitkort, og i har tænkt jer at lave opsøgende salg, telefonsalg og evt. via messer eller forhandlere, ja så kan det godt være der kan laves tilnærmelsesvis - ok - startløsning for de penge. 

-Karsten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis vi kan blive enige om et design jeg laver i Photoshop der passer til ønskede, de 6 faner er en aftale og der ikke skal noget dynamisk indhold på siden (Kontaktformularer eller logins eller lign.) så har vi en aftale for 1999kr.

 

Jeg vil meget gerne hjælpe jer, men det bliver en udførlig beskrivelse af hvordan siden ser ud, jeg laver 1 design som i beskriver det og hvis ikke i tager imod første tilbud så laver jeg evt. en korrektur af det første forslag og laver det endelige produkt.

 

Jeg laver til gengæld alle mine produkter i kvalitet XHTML og CSS håndsyet til kompatibilitet på browsere fra Internet Explorer 7, 8 og 6 til Firefox 1.0-3.5 og Google Chrome 1 og 2.

 

At XHTML og CSS er valid er en selvfølge, og det vil jeg mene er et godt tilbud til jer.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)