Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt gratis netværksforum for forretningskvinder - Feedback søges!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er stadig fuld af spørgsmål omkring dit site og din idé:

Jane R. Wennecke:
En del flere kvinder tør stille sig op og fortælle deres historier, og man har mange gange andre bekymringer end mænd. Jeg mener ikke man kan  undvære at sparre med andre, og dette bør bestemt også være både mænd og kvinder. Derfor kommer der også en version på BusinessMen.dk - og lur mig om der ikke kommer en version hvor begge sites smelter sammen :-)

Hvis ikke vi tør stille os op og fortælle vores historier for folk, uanset køn, er det i mine øjne enten fordi vi ikke har noget at byde på eller fordi vi ikke har nosser nok, ja undskyld mit ordvalg, men det, er den mest beskrivende forklaring jeg lige kan komme op med. Bekymringer bør da kunne deles uanset køn, jeg deler mine bekymringer med folk i mit netværk som jeg har tillid til og som jeg kan sparre med, uanset køn. Og hvorfor starte som et netværk kun for kvinder, hvis målet alligevel er at smelte sammen med Businessmen.dk????

Jane R. Wennecke:
Med hensyn til hvad man kan få i mit forum fremfor f.eks. Amino, så er det en meget fokuseret vinkel for kvindelige forretningskvinder samt at vi vil koble det gratis forum sammen med fysiske networking events over hele landet. Jeg ved ikke hvor mange du reelt har mødt fra Amino? Jeg vil i hvertfald gerne have den dimension med.

Jeg har mødt en hel del herindefra, bla. på Aminotastic og med de netop startede Tweetups er der da stor basis for at møde flere spændende Aminoer. Og har man behov for det kan man jo vælge at lave en tweetup kun for kvinder. Wink

Iøvrigt mener jeg ikke at din grafik på sitet henvender sig til målgruppen. Jeg ville vælge at gøre den lidt 'lettere' og mindre maskulin hvis jeg ville henvende mig til kvinder.

Jeg savner stadig de gode argumenter for at gå et skridt tilbage i ligestillingskampen og dele vandende udelukkende pga. køn, jeg er langt fra overbevist om at dit produkt kan tilbyde mig noget bedre end jeg allerede har.

God fornøjelse med projektet, som du kan forstå skal der lidt mere til før du ser mig som bruger.

/LOne

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone:

Nu er det jo ikke sikkert at du er målgruppen. Blot fordi du savner argumenter for at gå tilbage i ligestillingskampen (som du vælger at opfatte det), betyder det jo ikke at der ikke er et behov ;o) (Læs: Alle er jo ikke som dig....hvad med de andre?)

Om det er en god idé, bliver en succés eller ej, skal jeg ikke gøre mig til dommer for, men hvis der er et behov, så er det da fint. Der findes mange fysiske fora for kvinder, som fungerer med succés, så hvorfor ikke på nettet?

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone, jeg kan følge dig lidt af vejen, men der er en verden til forskel på et rent kvindenetværk og så Amino. Der er sikkert MANGE kvinder tilmeldt Amino, men hvor mange ser du deltage i debatterne? Ikke mange, vel? Confused Det har sikkert noget at gøre med, at kvinder ikke ønsker at deltage i debatter hvor folk bliver kaldt for grædekoner og spader og hvor der ikke kan appelleres til følelser. Der ligger forskellen. Og når tråden bliver ubehagelig, vil moderationen også skride ind i et kvindenetværk, hvilket den ikke gør her.

Men når der kommer en Amino-tråd hvor der spørges om hvordan man får forretningen til at hænge sammen med det at have børn, så kommer kvinderne ud af busken. Smile Ligeså stor forskel der er på kvinder og mænd, lige så stor forskel er der på netværket.

Så et kvindenetværk kan bestemt byde på meget mere en Amino kan, for nogle. Det kommer jo an på hvem man er, som Jack også er inde på. Jeg kender masser af forretningskvinder fra andre netværk, men jeg har aldrig set dem på Amino - MEN jeg ved nogle af dem lurer i trådene.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at se mange flere kvinder her på Amino, men jeg tror ikke det er muligt, som det er nu...

Fra København K
Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jack:

Jeg er IKKE målgruppen, det er helt sikkert, men derfor kan jeg vel godt stille spørgsmålstegn ved ideen, er det ikke det der menes med feedback? Jeg forventer heller ikke at andre er som mig, men jeg mener bare ikke at sitet er gennemarbejdet idét der ikke redegøres for ideerne bag et sådan site.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Fair nok, men du argumenterer jo ift kampen for ligestilling m.m......og det er måske lige at stramme den  imo  Wink

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)