Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med abonnementsstyring

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :
hæhæ

 

normal markedspris er omkring 149-349 om måneden...

Stefan Avivson

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Kommer jo helt an på hvor meget der skal laves a special tilretning og i den type abonnoments webshops har jeg ikke set at to var ens udover i database opbygningen. Så derfor er prisen det den er ..

vh
Brian Knudsen

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm

 

Spændene læsning - følger jo bedst med når man få en mail om indlæg *S*

Venligst

René Buch

Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Mig bekendt er den største udbyder, OSCommerce... Heri denne løsning, mangler ejg blot abonnements-featuren....

 

Jeg er ikke interesseret i at betale en tusse om måneden, før jeg har et cashflow der kan retfærdiggøre det... Derfor tyr jeg mig til "markedsprisen"!

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP

Stefan Avivson

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Så må du jo bare betale en af de mange oscommerce koder der sidder rundt omkring i verden for at lave det modul du mangler..


Men for at være ærlig, hvis du mangler et system til at styre abonnementer, så oscommerce ikke udviklet til det, og den løsning som ender ud med bliver en lappe på lappeløsning som aldrig kommer det til at give dig du muligheder du har brug for..

Så istedet for at være så forhippet på at banke prisen i bund, syntes jeg at du skal se hvad det er du ønsker systemet skal kunne hjælpe dig med. Jeg ville mene at du har brug for et system der effektivt der hjælpe dig med at styre dine abonnementer og det oscommerce slet ikke gearet til..

men det er jo bare min mening..

vh
Brian Knudsen

Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil først investere i den "store" løsning, så snart, jeg har sirket mig, at "det virker" - det jeg vil!!!

 

Er der andre der har gode idéer?

Stefan Avivson

Fra Thisted
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Fra  Gymnashop.dk Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

 

I forlængelse af dit indlæg om prisen på 149-399 pr. måned tror jeg du bliver nødt til at hæve niveauet lidt.

 

Jeg går ud fra betalingen skal trækkes på dankort/visakort ? i så fald skal du nok regne med

at bruge ca. 10-20.000 om året bare på at kunne gennemføre betalingen.

 

Det store problem er at du ikke selv kan opbevare brugernes kort data. Det kan f.eks. DIBS (vist som en af de eneste)

jeg fik en pris fra dem i forbindelse med et andet projekt a la ovenstående - kunne ikke finde andre udbydere der kunne gøre

det samme...alternativt kan man måske bruge Betalings Service.

 

25.000 (som en skrev) virker billigt for en specialløsning der kan udfylde de beskrevne behov.

 

 

 

Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har et onlinebaseret system, der umiddelbart bedømt kan det du efterspørger. Også med mulighed for at opdele brugere/kunder i undergrupper mm. Du er velkommen til at kontakte mig.

 

Jesper

40 90 32 00

Jesper Sommer Salg- og marketingchef i fitinfitness.dk
Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvor kan jeg læse mere om jeres løsning?

Stefan Avivson

Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Wi har ikke noget produktblad der lige præcis beskriver løsningen på det du efterlyser. Men vi har 2 moduler vi kan slå sammen, som vil løse opgaven. Og vi taler ikke om en løsning der koster kassen.

 

Jesper Sommer Salg- og marketingchef i fitinfitness.dk
Side 2 ud af 3 (24 indlæg)