Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er der Amino-fredagsbar igen!

Side 6 ud af 6 (55 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

  Tak for en god eftermiddag / aften.... Det er kanon fedt at der var så mange nye ansigter med! Big Smile

Det var hyggeligt og jeg syntes da at vi fik snakket godt på kryds og tværs om alt fra iværksætteri, krise, indkøb af barneseng, Damgaard m.m.

Det kan godt være at Karrierebar virkede som et lidt spøjst sted (og svært at finde for nogen), men set i lyset af at man kan køre direkte ind og parkere sin bil lige udenfor, så er det bl.a. et plus i min bog. Endvidere syntes jeg også at det var fint at vi var et sted hvor lydniveauet var så tilstrækkeligt lavt, at vi netop kunne sidde og snakke sammen allesammen og alle kunne følge med uden at vi skulle sidde og råbe lungerne ud af halsen.

Maden var vidst også rimeligt OK - Det er dog på eget ansvar at spise deres chokoladekage.... Det var jo grotesk så meget det lille stykke mættede. Den faldt til bunds i maven som om den var fyldt med bly. Men den smagte godt.

/Jesper

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Norbøll:

  Tak for en god eftermiddag / aften.... Det er kanon fedt at der var så mange nye ansigter med! Big Smile

Helt enig ... det syntes jeg bestemt vi skal gøre igen i en ikke al for fjern fremtid :) Var vi 7 eller 8 på det højeste? :)

 

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Helt enig ... det syntes jeg bestemt vi skal gøre igen i en ikke al for fjern fremtid :) Var vi 7 eller 8 på det højeste? :)

Jeg mener faktisk at vi var en 10-11 stykker. Big Smile Eller så jeg bare dobbelt pga. de gode drinks? Confused

 

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

[View:http://neverstone.com/]

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det var super hyggeligt! Casper - det var ærgeligt du gik - senere kom tørklæde debatten virkelig i fokus.

Glæder mig til næste gang -  måske kan jeg på et tidspunkt få jer overtalt til at holde den på Schillers, hvem ved!

 

Side 6 ud af 6 (55 indlæg)