Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adwords

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Der findes riders.dk..

Er det ikke muligt at skabe overskud, bare fordi der findes et bedre site på markedet?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Jo, du skal "bare" gøre det bedre og det er her Martins råd faktisk er rigtig godt. Det er bedre at være den bedste indenfor en meget snævert område end den 10. bedste indenfor et bredt
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Okay.. Hvad hvis jeg kun kan være den 2. bedste i de første par år?
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Så må du bare stå meget tidligt op, og arbejde på at forbedre det :)
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Så du mener godt at det kan betale sig at starte en side op, hvor jeg ikke er den førende i starten, men bliver det med hårdt arbejde?
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Man starter næsten aldrig med at være den største/bedste når man begynder, med mindre det er et helt nyt updaget område. Da jeg selv startede med søgemaskineoptimering var der stort set ikke andre i Danmark der gjorde det. I hvert fald ingen der snakkede offentligt om det. Så det var ret let for mig at opnå en god position i markedet - der var jo intet marked :)
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Godt!

Jeg tror nemlig jeg har en god chance for at få en god side på benene også fordi jeg har en ide til hvorfor folk skulle vælge min side istedet for skisport.dk

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Men google vil ikke tillade google adwords til en portal som den jeg vil lave? Altså hvor der ikke er noget "produkt" jeg sælger..
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er ikke så enkelt eller sort/hvidt. men hvis du hovedsageligt lever af annoncer på dit site - f.eks. AdSense annoncer fra Google, så bryder Google sig ikke om det. Det er ikke sikkert du helt nægtes at annoncerer, men det bliver i høj grad en hård kamp - op ad bakke. Så du bliver nok nødt til at finde nogle andre måder at få besøgende også.
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan som hovedregel ikke få en overskudsforretning ud af at bruge penge på Google Adwords og så tjene dem hjem igen på Google Adsense på din side. Det skyldes, at du betaler for hvert klik du får fra Adwords, men det er måske kun 5% af dem som kommer ind på siden, som klikker videre på en reklame, så du får kun penge tilbage for hver tyvende klik. Det regnestykke er svært at få til at gå op, selvom du finder nogle billige søgeord på Adwords.



Du kan godt bruge Adwords til få nogle relevante besøgende ind på dine side, som vil vende tilbage senere, hvis din side er spændende nok, men som du allerede har fået det foreslået ovenfor, bør du nok starte med at fokusere på dit indhold - hvis det er godt nok, vil du få gratis trafik fra links, omtale osv.



Side 3 ud af 4 (37 indlæg)