Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adwords

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er ikke helt korrekt. Der kan faktisk være rigtig gode penge Arbitrage PPC, men det er et krævende område på line med aktie daytrading. Det er marginaler der spilles på, og de kan hurtigt forskyde sig så en overskudsforretning bliver til det modsatte. Men er man dygtig kan der sagtens tjenes penge på den slags.

Hvis du skal have en god arbitrage business op at stå, vil jeg dog anbefale at du udarbejder en langt mere detaljeret revenue model end blot AdSense
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 28-08-2006 11:17:20 Forfatter: Mikkel deMib Det er ikke helt korrekt. Der kan faktisk være rigtig gode penge Arbitrage PPC, men det er et krævende område på line med aktie daytrading. Det er marginaler der spilles på, og de kan hurtigt forskyde sig så en overskudsforretning bliver til det modsatte. Men er man dygtig kan der sagtens tjenes penge på den slags.

Hvis du skal have en god arbitrage business op at stå, vil jeg dog anbefale at du udarbejder en langt mere detaljeret revenue model end blot AdSense




 



Helt enig - det var det jeg mente med "som hovedregel". Hvis fokus er at lave en skiportal, er det ikke realistisk at tjene penge brugt på Adwords hurtigt hjem igen på Adsense.



Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror jeg dropper adwords..

Hvad tror et af de store rejseselskaber herhjemme tager for en annonce i deres katalog. Nu tænker jeg på skirejseselskaber som fx Hojmark.dk?






Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Lasse, jeg mistænker dig for at bruge en masse energi på marketing, fordi du i bund og grund ikke gider at lave portalen. Jeg ser det så ofte hos iværksættere der ikke brænder helt for ideen. Det er meget sjovere at købe skrivebord, stol, pda, domænenavn etc. end at lave det produkt kunderne skal købe.

Se nu at få lavet portalen, så kommer resten meget nemmere hvis du kommer så langt.

Dbh Martin

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er så forkert som det kan være! :D

Jeg vil gerne bruge alt min tid på portalen og det har jeg da også gjort.. Men jeg har bare fået at vide at marketing også er utrolig vigtigt..

Og det koster jo penge at lave en god portal og de skal jo gerne tjenes ind igen!

Og lige til sidst: Jeg brænder 110% for min ide/portal da det også har været min hobby de sidste 12 år!

Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Fair nok. Men der er en pointe i, at du kan ikke regne alting ud fra skrivebordet. Det kan være en god idé at lave din portal så godt du kan, ud fra de ressourcer du har nu. Det er ikke nødvendigt, at du gør alt perfekt fra starten, du kan forbedre den hen af vejen. Glem markedsføringsbudgettet til at starte med, laver du godt indhold kan du godt opnå en del gratis trafik. Eksperientér med hvordan du får flest indtægter ud af de brugere du får og lav derefter et markedsføringsbudget, der passer til.
Forbered dig på, at det nemt kan tage et år eller tre at løbe igang, du mangler en masse penge og en masse viden for at kunne gøre det hurtigere. Men hvis du kommer igang med portalen på hobbyplan, er du meget klogere om et par år.

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for de mange gode svar til alle..

Og nej, jeg har hverken kapital eller erfaring til at blive den bedste fra starten af. Men hen af vejen får jeg både flere penge og mere viden og forhåbenligt et bedre site!

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)