Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal vi bytte??

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glenn

Tusind tak for dit tilbud. Tjek din indbakke, så vil du se at jeg meget gerne vil have kontakt til dig, og høre mere om dine synspunkter.

Med venlig hilsen

Morten Andersen

Fra København
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Hvis du stadig skal bruge hjælp i form af design til brochurer, web mv, så kan du tage et kig her:

http://www.amino.dk/forums/t/65048.aspx

Og smide mig en PM hvis det er interessant. Som nævnt i tråden har jeg materiale jeg kan fremvise - og har stor erfaring indenfor området.

 

/MDN

Med venlig hilsen,

Mik - mdn@billigeprototyper.dk 

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Jeg har gået og overvejet et par dage, om jeg kunne bidrage med noget - du har jo allerede nogle rigtig gode produktfotos af dine løbehjul og er selv indenfor fotografering.

Hvis du vælger at lave en hjemmeside, der sigter mod salg til unge, så  tror jeg, at det ville virke rigtig godt med nogle billeder af dine løbehjul i brug. Jeg tænker på nogle lidt kreative action-prægede billeder a' la dem man ser i tøj-reklamer, hvor unge er målgruppen. Her ville jeg kunne trække på min erfaring fra fotografering af børn under mildest talt kaotiske omstændigheder Smile.

Dine løbehjul er nok lidt for farlige til min to-årige søn Smile, men jeg er sikker på, at du har en masse markedsførings- og iværksætter erfaring, som ville kunne hjælpe mig videre.

Med venlig hilsen

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan sådan set godt se det fede i sådan et løbehjul, da jeg bor i en lille by og ellers kun har min cykel at komme rundt på. Den kan jo også tages med i toget Smile

Jeg kan til gengæld tilbyde design af grafisk materiale til tryk.

Hvis I er interesserede, tag kontakt!

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne muligvis godt bidrage med noget tekstforfatning, hvor der både er tænkt læsevenlighed og seo ind i teksterne. På trods af at jeg til dagligt mest kæfter op om servere, søgemaskineoptimering og teknik så er jeg faktisk uddannet inden for markedsføring og kommunikaton ;)

Du må gerne kontakte mig på mmc@specialhosting.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten, Bettina & Mikkel

Jeg har sendt jer en mail, og så kan vi jo tage den derfra :) Som jeg også skriver i mailen, så er vi ret ophængt i disse dage, da vi lige har købt en stand til Roskilde Kræmmermarked, som er her i weekenden så jeg håber vi kan snakke videre i næste uge?

Hilsen Morten 

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

mdn:

Hej,

 

Hvis du stadig skal bruge hjælp i form af design til brochurer, web mv, så kan du tage et kig her:

http://www.amino.dk/forums/t/65048.aspx

Og smide mig en PM hvis det er interessant. Som nævnt i tråden har jeg materiale jeg kan fremvise - og har stor erfaring indenfor området.

 

/MDN

 

Hej MDN

Det er ikke muligt at sende em PM, men send mig gerne en mail :)

Hilsen Morten

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)