Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skyd min shop ned - tak!

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 02:16
Hvor mange stjerner giver du? :

På siden "Om MixMeister" er første spalte i punktstørrelse 10, imens de næste spalter er i størrelse 12.

I har denne femhævede tekst:

"Vi har både komplette drinkspakker, men også spændende produkter til hjemmebaren."

Det hedder både og - ikke både men. Derfor ville jeg ændre sætningen til "Vi har både komplette drinkspakker og spændende produkter til hjemmebaren.

Der mangler et linieskift ved afsnittet "kvalitet" på samme side.

På Sex in The City-illustrationen på forsiden ville jeg rykke den røde tekst ned, så den blev stilken på glasset. Det ville give en bedre balance og samtidig gøre det mere læsevenligt.

Jeg ville også smide kontaktinformationerne ned i bunden, hvor folk alligevel er vandt til at finde dem.

Siden er som udgangpunkt rigtig flot, men mangler måske lige den sidste finish, hvad angår tekster og den slags.

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 02:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med den flotte Magento baserede shop - Mine eneste skud lige nu er at du ikke har aktiveret handelsbetingelser i indkøbskurven (PM mig hvis du vil have forklaret hvordan du gør dette) og at du har valgt ePays pop-up betaling i stedet for den integrerede løsning.

Lige et hurtigt råd med på vejen - Læs Yoast råd om SEO i forhold til Magento og installer hans canonical URL extension. Denne giver dig en vis gardering mod at søgemaskinerne dømmer duplicate content på dine filtrerede kategori sider.

"Har en fin duft af kiwi, og et hint af citrus" er uden komma på denne side: http://www.mixmeister.dk/bols-likor-kiwi-50-cl.html

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 05:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tranberg

her er en lille stave eller tryk fejl:

1. på forsiden:

MixMeister har nogle få år på bagen, og har hele tiden haft en vision om, at sikre sine kunder eksklusive drinkspakker og drinksprodukter. Det er vigtigt, at du som kunder får en god oplevelse, og vender tilbage til MixMeister, næste gang lysten til en god cocktail melder sig! Vores fokus på eksklusive drinks har ofte givet udslag

(jeg tror ikke du skulle have haft "r" på i kunde)

2. Vodka siden - Pinky Vodka

Luxus vodka lavet på bl.a. rosenblade og violer. Flot elegant design gør denne vodka til et kunstobjekt, dertil med smager fantastisk i cocktails

jeg tror du ville have skrevet det sådan her "der tilmed smager"

3. drinkspakker - absinthe pure

Absinthe kan nyes på mange måder, fælles for dem alle er dog, at det skal gøres med måde. Absinthen har i mange år været ulovlig, men er idag på tilbagetogt, med et betydeligt lavere indhold af thujone

ordet "tilbagetogt" er måske ikke det bedste og bruge, når du ønsker og beskrive noget der genopstår eller relanceres, fordi ordet beskriver noget der er på vej væk, blot en tanke.

4. drinkspakker - modern talking

2 klassiske drinks som altid er en et sikkert hit. Sex on the beach og Piña Colada er begge eksotiske drinks og associeres altid med sol og sommer og nydes helt sikkert bedst i disse omgivelser.

jeg mener associaceres, staves med "a"

5. Tequila - Avagita Blanco

Den måske bedste "og" billigste Tequila på markedet. Du får 70 cl Tequila blanco for bare 100 kr. Det er billigt, og samtidig en Tequila der kan drinkes

jeg ved ikke om det reelt mangler, men ordlyden er forkert hvis det ikke er der.

6. Likør - hvid kakao og brun kakao

denne er funktionsrettet, det vil sige er det den samme smag der er i både den hvide kakao og den brune kakao, for de beskrives begge med "smag af mørk chokolade..."

aj nu skal jeg nok stoppe, synes bare det var et lækkert site, gode farvevalg, overskuelig, nem og navigere i, så jeg kikkede lige lidt ekstra, og det bliver man sgu lidt tørstig af :-)

jeg håber du kan bruge det, og er jeg gal på den, ser du blot bort fra kommentarerne.

MJ

Gratis kaffe til dine kunder - www.intel-ad.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tager i kun mod dankort der er kun det logo på jeres side , da nogle har kun mastercard , visa kort mv.

kunne ikke finde nogle andre fejl rigtig flot hjemmeside Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

GevinstGaranti:

Lige en sidste stavefejl Smile

brasilianske istedet for brasilanske på forsiden.

Takker, sender dig lige en pm med et gavekort for alle de stavefejl :)

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Bondekonen:

Lækker side! Meget tiltalende og nem at finde rundt på,

Kommer der glas under "hjemmebaren"?

En stavefejl:

Piazza Shaker krom 90 cl
268,75 kr
Læg i kurv
Flot elegant shaker i rom, med indbygget si. Stor og nem shaker, der pynter i enhver hjemmebar! Vis detaljer
Skulle nok være Flote elegant shaker i KROM Wink
Man får lyst til at komme tilbage til siden. Ryger lige ind under Favoritter!

Hehe, det var vist også lidt af en svipser.

 

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Jeg ville meget gerne skyde din shop helt ned under jorden, men det kan jeg ikke Smile den er super flot og godt lavet, tillykke med den.

www.ballonbutikken.dk

 

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Et par småting :

I menuen Hjemmebaren :  Shaker og mixer udstyr  - det skal være mixerudstyr i et ord.

I menuen  Mixere og Divers : Juicer & Special Mixere - det sakl være specialmixere i et ord.

Sex in the city - hvis det er en henvisning til serien/filmen (og det må man jo gå ud fra når i skriver Metropolitan) - Så hedder det så vidt jeg ved "Sex AND the city" - ikke "Sex IN the city"

Flot side - men jeg vil hellere ha' en "Star"  Wink

mvh

Jan

Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tranberg:

GevinstGaranti:

Lige en sidste stavefejl Smile

brasilianske istedet for brasilanske på forsiden.

Takker, sender dig lige en pm med et gavekort for alle de stavefejl :)

 

Lyder godt Big Smile Hvis det har interesse, så kan jeg udlodde et gavekort til brugerne på Sponsorplay, når du har fået rettet de sidste småfejl. Du kan sende en mail til nt (a) sponsorplay.com - alle vores brugere er over 18 år, så lige målgruppen Stick out tongue

Ellers må du have held og lykke med shoppen!

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)