Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netshop med betaling retur til kunder hvordan dælen ??

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Ribe
Tilmeldt 18. Jan 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa Aminoer.

 

Jeg mangler lidt hjælp, er ved at lave en side hvor kunder vil kunne få penge for ??? (kan ikke lige komme ind på hvad endnu) men mit problem er at jeg kan jo nemt via dibs eller lig. få kunderne til at betale, men hvad er der af muligheder hvis jeg vil betale kunder for et eller andet, self. kan der sendes check eller overføres via bank til deres konto, hvis kunden oplyser reg. nr. og konto nr. men ud over disse metode, er der ikke noget der vil kunne foregå mere automatisk ?

 

Hilsen Peter

Peter Søe www.computerland.dk, vi har måske din nye computer !
Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan godt lave returbetalinger direkte til kundernes betalingskort, f.eks. Visa. Der skal en særskilt aftale med PBS til for at kunne gøre det, men det kan du jo høre nærmere om: www.pbs.dk eller www.betaling.dk.
Fra Ribe
Tilmeldt 18. Jan 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim.

 

Har nu drønet rundt på disse sider men kan ikke rigtig finde noget konkret om dette, så skulle der være andre der har erfaringer med dette så sig bare til

 

Peter

Peter Søe www.computerland.dk, vi har måske din nye computer !
Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er ked af, at din drønen rundt har været forgæves. Jeg kom lige i tanker om at jeg havde en snak med PBS for nogen tid siden, hvor jeg fik at vide at man skulle have haft en indløsningsaftale i minimum 1 år før man kunne lave en krediteringsaftale.

Der er ikke meget logik i det, men prøv at ringe til PBS og høre ad... Det kan jo være, at jeg husker forkert...

Fra Ribe
Tilmeldt 18. Jan 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Åhh ikke noget problem, jeg har andet firma der har brugt dem i 4 år. Så det skulle nok kunne lade sig gøre hvis det er deres kriterie for at kunne benytte det.

 

Peter

Peter Søe www.computerland.dk, vi har måske din nye computer !
Fra Nørresundby
Tilmeldt 10. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Kreditering gennem PBS er vel kun hvis kunden forinden har købt noget der er hævet penge for?

Hvad med eWire, kan det ikke bruges?

Fra Ribe
Tilmeldt 18. Jan 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Michael.

 

Jeps PBS er kun hvis der er købt noget, og da jeg snakkede med dem i dag var det ikke noget de kunne gøre.

 

Er der feks. nogen der ved hvordan QXL eller Ebay gør disse ting, da det jo må være noget af samme fremgangs måde ?

 

Peter

Peter Søe www.computerland.dk, vi har måske din nye computer !
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
PBS dur ikke rigtigt.

 

Bankoverførsel eller...

 

Paypal, Payson, Ewire er nok de nøgleord du skal gå efter. Hvis du skal gøre det nemt for kunden er det stadig bankoverførsel der er bedst.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)