Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indeks til Danske netbutikker

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej brugere af Amino


Jeg har fornylig oprettet en portal som har indekseret en række Danske netbutikker. Det er muligt for alle med en netbutik at oprette et gratis link til deres webshop, så I dermed kan få flere kunder til Jeres butikker.

 

Så kig ind på siden og opret et link: http://www.shoppingdk.dk/

 

Det er muligt at både registrere beskrivelse af butikken samt søgeord, som man ønsker at blive fundet via.

 

Håber at I vil kigge forbi...

 

Med venlig hilsen

Jacob Henriksen

Fra Århus
Tilmeldt 30. Jan 06
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,


 


Tillykke med din nye portal. Jeg kan se at vi allerede er indekseret så tak for det. Håber du får mange med på ideen.


 


Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Skal man linke til jeres side, for at bliver indekseret/optaget i jeres linksamling. sådan læser jeg teksten???

 

NB: risikerer i ikke at blive forvekslet med shopping.dk - eller få problemer med dem???

Martin
Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for det.

 

Ja, jeg har jo surfet en del rundt for at starte samlingen og så må jeg jo være faldet over Jeres side :-)

 

 

Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Mht. at navnet på siden ligner meget Shopping.dk, så har jeg da også haft en del tanker.

 

Min konlusion er at det nok bliver dem som drager fordel af min side, da brugerne typisk vil komme til at indtaste shopping.dk og ikke shoppingdk.dk.

 

Derudover har der også været en afgørelse på http://www.difo.dk/ om at der ikke kan kræves rettigheder til domæner uden særlige kendetegn. Ligger her http://www.domaeneklager.dk/uploads/439-netshopdk.pdf.

 

Så min konklusion er at jeg ikke tror at det bliver noget problem.

 

 

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jacob

Jeg vil anbefale dig at fjerne al din reklame (bannere på din side) i den første måned, da det måske afskrækker kommende annoncører, hvis siden blinker for meget med reklamerne.

Ligeledes vil det være oplagt alene at fokusere på tekstlinks, der ikke "blænder" ligeså meget som flash-bannere.

Det er kun råd, men min erfaring viser, at det sagtens kan betale sig at ofre de få hundrede kroner på det.

Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Balmer

 

Tak for tilbagemeldingen.

 

Tror at du har ret i det med annoncørerne. Jeg har dog ikke prøvet at køre med egne annoncører endnu, da jeg synes det er noget lettere igennem Partner-Ads. Ved heller ikke hvor mange hits det kræver for at blive attraktiv for en annoncør for at køre en kampagne direkte på siden.

 

Findes der andre reklamenetværk end Partner-Ads og TradeDoubler herhjemme?

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jacob

 

Jeg har brugt lidt tid med at klikke rundt på din portalt som er ganske pæn.

 

MEN

 

Jeg er meget modstander af du efter 5 - 8 link sætter et banner ind eller flere - ved godt de betaler din portal - men på de første par sider stoppede jeg ved dem indtil jeg fik set der var mere under disse banner som jeg tog for at være sidens afslutning.

 

Har du en bestemt måde metode til at give topplacering på eller er det efter hvornår man kommer med?

Venligst

René Buch

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Hej Jacob,

 

 
Skal man linke til jeres side, for at bliver indekseret/optaget i jeres linksamling. sådan læser jeg teksten???



Martin
Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Buch

 

Tak for rosen og kritikken.

 

Mht. banner efter 8 links, så tror jeg faktisk at jeg vil fjerne dem eller placere dem til sidst nu. Min plan er her i starten at folk skal have en god oplevelse og så herefte at komme tilbage. Derfor tror jeg at jeg vil sløjfe dem eller kun bruge et enkelt.

 

Jeg rater butikkerne efter indhold og brugervenligheden af siden, heraf kommer topplaceringerne. Tror at folk har brug for en "objektiv" sortering.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)