Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indeks til Danske netbutikker

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin

 

Ja man skal linke tilbage for at blive optaget.

 

I snarlig fremtid vil det blive lidt anderledes, da jeg vil opkræve et gebyr på ca. 25 kr. for at blive optaget, eller man kan vælge at linke tilbage. Derudover vil butikkerne også få mulighed for at logge ind og ændre butiksbeskrivelse, søgeord samt statistik.

 

 

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jacob,

 

 

...ærgeligt - vi vil helst ikke have "uvæsentlige" links til at forsyrre vores netshop, balladebutikken.dk.

 

...så vi ser frem til at kunne betale en mindre sum for det :-) 

Martin
Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
En enkelt skrivefejl under "Om os" :-)



1. Alle links bliver løbende tjekket, således at der til hver en tid
ikke eksisterer "døde links" på siden. Alle er interesserede i sider,
hvor links ikke eksisterer mere.



Går udfra at der ikke skal stå at alle er interesserede i sider der ikke virker - men ingen :).


Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for det Jeppe :-)

 

Bliver rettet med det samme

 

Fra Århus
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 30-08-2006 19:03:35
Forfatter: Jacob Henriksen
Hej Balmer


Tak for tilbagemeldingen.


Tror at du har ret i det med annoncørerne. Jeg har dog ikke prøvet at køre med egne annoncører endnu, da jeg synes det er noget lettere igennem Partner-Ads. Ved heller ikke hvor mange hits det kræver for at blive attraktiv for en annoncør for at køre en kampagne direkte på siden.


Findes der andre reklamenetværk end Partner-Ads og TradeDoubler herhjemme?



Hej Jacob

Ja bestemt. Google adsense har netop tekst-reklamer der, med den rette viden, kan give utrolig mange penge til selv små sider. Det kræver dog at man sætter sig godt ind i det. - Det er nemt at bruge Google''s produkter, men der er begyndt at opstå en trend med at være imod Google, da de er ved at blive meget store og magtfulde på nettet.

Det er op til dig, hvad du helst vil - www.google.com/adsense for mere information :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jacob

 

Jeg tror mange (inklusive mig selv) der har en webshop hvor de forsøger at oparbejde en troværdighed med deres potentielle købere vil afholde sig fra at lave et back-link til dig, simpelthen fordi det virker begynderagtigt / desperat. 25 kr er sikkert ikke for meget at tage for en listning, men for mange er det nok en kæmpe mental barriere at skulle have dankortet frem. så der er en risiko for at en stor del potentielle annoncører falder fra selvom det lille beløb ikke retfærdiggør det. Risikoen er at der bliver lige lovligt langt mellem netbutikkerne og at folk derfor ikke vender tilbage.

Jeg selv synes det er mere til besvær en gavn at få et login hvor man kan/skal vedligeholde info om sin side. Så ville jeg klart foretrække at man blot kunne submitte shoppen påny, og den gamle listning slettes. Hvis man er listet 10-20 steder er det ikke det fede at skulle holde styr på login/password til samtlige steder.

http://www.e-damer.dk/ ... har gratis tekst links, men de betalte billedlinks lists øverst. Synes selv det er en ret fed måde at gøre det på.

/Jesper

Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper

 

Det var et godt input. Det vil jeg straks gå i gang med.

 

Mange tak for alle de gode input fra alle brugere herinde.

 

Jacob

Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jacob,



 



Hvad koster det at oprette sit link?



 



Jeg arbejder for styling.dk - og da det er med bil tilbehør hvordan foregår det så med at oprette overskrift for det? Gør den det automatisk?



 



 



Med venlig hilsen



 



Christian



Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Christian

 

Efter gode input fra forumet her, så har jeg oprettet 3 muligheder for at oprette et link:

 

Toplink - tekstlink: Pris 100 kr.
Alm. - tekstlink: Pris 35 kr.
Alm. - tekstlink: Krav om link tilbage til ShoppingDK

 

 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)