Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger hjælp til nye aktiviteter

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg startede for ca. 5 mdr. siden et lille enkeltmandsfirma, og må sige det går stille og roligt fremad.

Jeg er uddannet personlig fitnesstræner og harmed hjælp fra min Norske kæreste, der er en af Norges mest vindende dressurryttere udviklet et lille firma der arbejder med fysisk træning af spring og dressurryttere.

Men da dette er meget aftenarbejde og gerne vil lave noget om formiddagen, kunne der måske være nogle herinde der har lidt ideer til hvad mit firma kunne beskæftige sig med om formiddagen ??

 

Håber på positiv tilbagemeldinger

 

M.v.h

Patrick Pedersen

Active-rider

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med personlig træner i et fitnesscenter - som du jo netop er uddannet til..? Der må da være nogle "velhavende" mennesker tilbage som stadig ofre i personlige trænere..?

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Per B. Lauridsen:

Hvad med personlig træner i et fitnesscenter - som du jo netop er uddannet til..? Der må da være nogle "velhavende" mennesker tilbage som stadig ofre i personlige trænere..?

 

Tror det er svært i formiddagstimerne, hvor de fleste arbejder.

 

Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per.

Tak for dit svar. jeg har også tænkt i de baner, men træningscentre skal bare ha halvdelden af ens indtægt som leje af centret, så ikke så god en forretning, jeg har måske også tænkt lidt i de baner at tilbyde træning til virksomheder kunne det måske være noget tror du ?? altså hvor jeg kommer ud til virksomhederne og underviser og træner med medarbejderne

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan strarter jeg:

Hej Per.

Tak for dit svar. jeg har også tænkt i de baner, men træningscentre skal bare ha halvdelden af ens indtægt som leje af centret, så ikke så god en forretning, jeg har måske også tænkt lidt i de baner at tilbyde træning til virksomheder kunne det måske være noget tror du ?? altså hvor jeg kommer ud til virksomhederne og underviser og træner med medarbejderne

For nogle år siden var det meget "in" for fabrikker og kontorvirksomheder at et par gange om ugen få en instruktør til at lave rygøvelser osv i fælleskab med de ansatte. Nu er der jo et utal af virksomheder som benytter fysioterapi. Hvis ideen vinkles korrekt er der helt sikkert et markede for dig.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

sÅ TV igår fra L.A. , om personlige trænere til kendiser...

Kvinder på barsel lavede hold med en personlig træner, for hurtigt at komme iform igen.

Du må ind den vej...  bare i Rungsted måske... ( selv om det ikke er L.A)

mvh

Jesper

www.sliknet.dk

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor kommer du egentligt fra - jeg kunne da egentligt godt bruge en personlig træner.. :)

Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per.

 

Jeg er fra Vojens

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan strarter jeg:

Hej Per.

Jeg er fra Vojens

Det var måske lige langt nok væk fra Hobro.. :)

Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad laver du til dagligt ??

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)