Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger hjælp til nye aktiviteter

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg startede for ca. 5 mdr. siden et lille enkeltmandsfirma, og må sige det går stille og roligt fremad.

Jeg er uddannet personlig fitnesstræner og harmed hjælp fra min Norske kæreste, der er en af Norges mest vindende dressurryttere udviklet et lille firma der arbejder med fysisk træning af spring og dressurryttere.

Men da dette er meget aftenarbejde og gerne vil lave noget om formiddagen, kunne der måske være nogle herinde der har lidt ideer til hvad mit firma kunne beskæftige sig med om formiddagen ??

 

Håber på positiv tilbagemeldinger

 

M.v.h

Patrick Pedersen

Active-rider

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med personlig træner i et fitnesscenter - som du jo netop er uddannet til..? Der må da være nogle "velhavende" mennesker tilbage som stadig ofre i personlige trænere..?

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Per B. Lauridsen:

Hvad med personlig træner i et fitnesscenter - som du jo netop er uddannet til..? Der må da være nogle "velhavende" mennesker tilbage som stadig ofre i personlige trænere..?

 

Tror det er svært i formiddagstimerne, hvor de fleste arbejder.

 

Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per.

Tak for dit svar. jeg har også tænkt i de baner, men træningscentre skal bare ha halvdelden af ens indtægt som leje af centret, så ikke så god en forretning, jeg har måske også tænkt lidt i de baner at tilbyde træning til virksomheder kunne det måske være noget tror du ?? altså hvor jeg kommer ud til virksomhederne og underviser og træner med medarbejderne

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 19:13