Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Støt os ved at invitere dine venner til vores facebook gruppe !

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. May 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Du vil gøre os en stor tjeneste ved at invitere alle dine venner på facebook til vores gruppe "Copenhagen Youth Card"

 

http://www.facebook.com/group.php?gid=24549484193&ref=ts

 

 

Tjek i øvrig cyc.dk

 

mvh

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

William Hass:

Du vil gøre os en stor tjeneste ved at invitere alle dine venner på facebook til vores gruppe "Copenhagen Youth Card"

 

http://www.facebook.com/group.php?gid=24549484193&ref=ts

 

Tjek i øvrig cyc.dk

 

mvh

Hej William,

Jeg ved ikke hvordan du selv har det med kæde invitaioner. Men er der noget der irreterer mig, så er det når folk invitere mig til ligegyldige ting som ingen relevans har for mig.

Jeg tror du griber mediet facebook helt forkert an. Nu ved jeg ikke om i har et link til facebook fra jeres egen hjemmeside, men hvis i ikke har det, så kan du lave sådan et. Så vil du få fat i brugere der højest sandsynligt at interesseret i dit produkt/service og ikke bare en masse folk der bare accepterer alle anmodninger deres venner sender afsted, men som alligevel ikke giver en klaphat for dit produkt/service.

 

Tænk lidt over din strategi, er det "spam" du er ude efter, så fortsæt endelig Huh?

 

Mvh

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig med Jonas.

Det gælder ikke bare om, at få mange brugere tilknyttet sin gruppe. Hvis produktet/budskabet ingen interesse har for de pågældende, så er det sådan set intet værd.

Derfor bør I fokusere på jeres målgruppe, og hente brugere ind, som vil støtte jer aktivt, og derved kan skabe værdi for jer.

Held og lykke med det - det er bestemt ikke nemt.

Fra Københaven
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

I bør nok også overveje om det ikke hellere er en Fanside i har brug for frem for en gruppe.

 

mvh.

Daniel

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)