Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Video i html

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Aug 08
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Marcus Janby:

Rasmus Hoeks:

Marcus Janby:

Er der nogen, der kan sige mig, hvordan man lægger egne videoer på en html-sider (altså ikke noget med Youtube-script):)

Må jeg være så fræk at spørge, hvorfor du ikke ønsker at uploade dine videoer til youtube, og så derefter bare indsætte dem med det du kalder et youtube script ?

Jeg vil gerne have, at mine videoer er synlige i Googles søgeresultater, og det er de ikke, når jeg kører dem gennem Youtube.

Huh? Det er da lige det de er! Der er ofte youtube videoer som nr. 2 på ens søgning

http://www.google.dk/search?q=barbie+girl&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:da:official&client=firefox-a

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 11:44

Wolfie...

Ja, det var lidt noget sludder: Jeg mente synlig på en sådan måde, at folk klikker sig direkte ind på min side og ikke Youtubes...

Tilmeldt 20. Aug 08
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 12:39

Marcus Janby:

Wolfie...

Ja, det var lidt noget sludder: Jeg mente synlig på en sådan måde, at folk klikker sig direkte ind på min side og ikke Youtubes...

Hm, jeg kan virkelig ikke forstå hvad du mener? Filmen ligger jo tilgængelig på din hjemmeside?

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 16:05

Hvis du driver et lille site, og dine videoer blot skal ses af så mange som muligt, så kan jeg virkelgit ikke se andet end fordele af at bruge youtube. Her kan du jo så linke til din egen side i kommentaren.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)